  • 1. Data: 2012-01-12 21:39:59
    Temat: Które RORy wymagają zgody na Bankowy Tytuł Egzekucyjny?
    Od: Kazio <K...@n...pl>

    szukam banku na darmowy ROR z kartą i chyba trochę przedwcześnie
    skusiłem na na dbnet24. Niestety dopiero po głębszym przeczytaniu umowy
    okazało się że zgodziłem się na egzekucję z tytułu Bankowego Tytułu
    Egzekucyjnego do 2 lat po zamknięciu rachunku na kwotę do 100.000 PLN

    Które jeszcze banki mają taki cyrograf w umowie konta? (nie kredytu, bo
    tam jeszcze bym to zrozumiał)

    Kazio

  • 2. Data: 2012-01-12 21:43:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 12 Jan 2012 22:39:59 +0100, Kazio napisał(a):

> [...]
    > Egzekucyjnego do 2 lat po zamknięciu rachunku na kwotę do 100.000 PLN
    >
    > Które jeszcze banki mają taki cyrograf w umowie konta? (nie kredytu, bo

    Chyba wszędzie będziesz miał BTE o ile mnie pamięć nie myli. Kwota tylko
    może się nieco różnić i to chyba tylko w górę.

    Xenocide

  • 3. Data: 2012-01-12 22:39:56
    Od: luc <b...@g...net>

    On 12 Sty, 22:43, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Chyba wszędzie będziesz miał BTE o ile mnie pamięć nie myli. Kwota tylko
    > może się nieco różnić i to chyba tylko w górę.

    W BGŻ - Konto z Podwyżką mam 1500 PLN na dwa lata (umowa z listopada
    2010).
    Sam się z tego śmiałem, gdy podpisywałem, bo wiedziałem, że inne banki
    mają dość spore kwoty...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 4. Data: 2012-01-13 12:56:02
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Kazio" <K...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Egzekucyjnego do 2 lat po zamknięciu rachunku na kwotę do 100.000 PLN
    >
    > Które jeszcze banki mają taki cyrograf w umowie konta? (nie kredytu, bo

    ale o co w tym tutule egezekucyjnym chodzi?
    za co mogą taką kwotę żądać?

    erator/

  • 5. Data: 2012-01-13 13:56:57
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 13 Jan 2012 13:56:02 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > ale o co w tym tutule egezekucyjnym chodzi?
    > za co mogą taką kwotę żądać?

    Zazwyczaj chodzi o możliwość hodowania długu, a potem egzekucji opłat za
    prowadzenie konta, gdy przestaniesz z niego korzystać, a nie wypowiesz
    umowy.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2012-01-14 15:49:21
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    Mam wrażenie, że w SKOK-u niekoniecznie, ale trzeba by spytać.

    -----