  • 1. Data: 2012-01-12 15:40:24
    Temat: Zawiadomienie o zmianie Regulaminu limitu debetowego w ramach Konta Inteligo
    Od: MD <deptula@_gmail_.com>

    dotarła właśnie mail o temacie j.w. i treści jak niżej :)

    Witamy,
    uprzejmie informujemy, że 31 stycznia 2012 roku zmienia się "Regulamin
    limitu debetowego w ramach Konta Inteligo". Dokument uległ aktualizacji,
    a kluczowe postanowienie, które otrzymało nowe brzmienie w § 9, dotyczy
    spłaty wykorzystanych środków z tytułu uruchomionego limitu debetowego.

    Inteligo"

    W przypadku braku akceptacji nowego regulaminu prosimy o złożenie
    pisemnego oświadczenia w terminie 14 dni od dnia otrzymania
    zawiadomienia o zmianie. Złożenie oświadczenia we wskazanym terminie
    oznaczać będzie wypowiedzenie Umowy o limit debetowy, a w konsekwencji
    jej rozwiązanie z upływem terminu wypowiedzenia, na warunkach
    określonych w tej umowie.

    W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z
    konsultantami Inteligo pod numerem 800 121 121 lub +48 81 535 67 89
    (opłata zgodna z taryfą operatora).

    Z poważaniem,
    Wojciech Bolanowski
    Dyrektor Zarządzający
    kierujący Pionem Bankowości Elektronicznej

  • 2. Data: 2012-01-12 15:43:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/12/2012 9:40 AM, MD wrote:
> [...]
    > Wojciech Bolanowski
    > Dyrektor Zarządzający
    > kierujący Pionem Bankowości Elektronicznej

    ktoś mogłby napisać co sie zmieniło?

    dobrze, ze podali, ktory paragraf sie zmienil zamiast wrzucic caly
    regulamin z haslem, "znajdz 10 roznic".

  • 3. Data: 2012-01-12 17:18:34
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2012-01-12 16:40, MD pisze:

    > Inteligo"
    >
    > (...)
    >
    > Z poważaniem,
    > Wojciech Bolanowski
    > Dyrektor Zarządzający
    > kierujący Pionem Bankowości Elektronicznej

    ATSD: kto by to dziesięć lat temu pomyślał ;-)

  • 4. Data: 2012-01-12 20:44:34
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Bogdan B. napisał(a):

    > ATSD: kto by to dziesięć lat temu pomyślał ;-)

    Noooo... Bolanowski juz zawsze bedzie mi sie kojarzyc z mBankiem, sorry
    Wojtek :P
    A zmienilo sie to, o ile dobrze zrozumialem prawniczy "belkot", ze teraz
    miesieczny okres debetu liczy sie miesiecznie :) czyli jak np.
    poprzednio bralismy kredycik 28-ego to mielismy 30 dni na jego splate, a
    teraz bedziemy miec 2 albo 3.

    PG

  • 5. Data: 2012-01-12 20:53:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/12/2012 2:44 PM, Piotr Gralak wrote:
> [...]
    > miesieczny okres debetu liczy sie miesiecznie :) czyli jak np.
    > poprzednio bralismy kredycik 28-ego to mielismy 30 dni na jego splate, a

    to zle rozumiesz

    Spłata wykorzystanych środków [..] jest wymagalna w okresach
    miesięcznych LICZONYCH OD DNIA WYKORZYSTANIA środków z Limitu debetowego.

    Jak dla mnie to nie wiem co sie zmieniło.

  • 6. Data: 2012-01-12 22:06:00
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    witek napisał(a):

    > to zle rozumiesz
    >
    > Spłata wykorzystanych środków [..] jest wymagalna w okresach
    > miesięcznych LICZONYCH OD DNIA WYKORZYSTANIA środków z Limitu debetowego.
    >
    > Jak dla mnie to nie wiem co sie zmieniło.

    no to nic sie nie zmienilo. przetlumaczylem sobie ten belkot tak, zeby
    byla jakakolwiek zmiana :D

  • 7. Data: 2012-01-12 22:35:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 12.01.2012 23:06, Piotr Gralak wrote:

    > no to nic sie nie zmienilo. przetlumaczylem sobie ten belkot tak, zeby
    > byla jakakolwiek zmiana :D

    Pewnie dostosowanie do wymogow zmiany w ustawie o kredycie konsumenckim.
    BTW - ja jestem w Pionie przez Wojtka kierowanym ;) Ot hihot historii :D

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

  • 8. Data: 2012-01-12 23:03:30
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Bogdan B. <g...@r...pl> wrote on 2012-01-12_18:18

    > ATSD: kto by to dziesięć lat temu pomyślał ;-)

    Ja dalej bym nie pomyślał ;-)

    witrak()

  • 9. Data: 2012-01-12 23:05:21
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl> wrote on
    2012-01-12_23:35
    > BTW - ja jestem w Pionie przez Wojtka kierowanym ;) Ot hihot
    > historii :D

    No to głęboko współczuję. Raczej rechot...

    witrak()

  • 10. Data: 2012-01-13 07:26:20
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    > Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl> wrote on
    > 2012-01-12_23:35
    >
    > No to głęboko współczuję. Raczej rechot...

    Wnioskuje z tego ze to ten "Bolan" :)

    Pozdo