  • 1. Data: 2012-01-12 21:40:32
    Temat: Alior i jego nachalne reklamy po zalogowaniu się do swojego konta
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Wczoraj się zalogowałem do konta w Aliorze a tu bach!. Wyskoczył mi w
    okienku w lewej kolumnie od samej góry mały baner z reklamą, który można
    tylko zwinąć - nie da się go usunąć wchodząc do opcji "dostosuj
    pulpit" (użytkownicy konto w Aliorze będą wiedzieć o co chodzi). "Cóż,
    trudno" - pomyślałem, skoro nie mogę usunąć tej cholernej reklamy to
    zwinę ją i przeciągnę na sam dół aby jej nie widzieć i aby mnie nie
    drażniła. Tak też uczyniłam i zapisałem swoje ustawienia. Jakież było
    dzisiaj moje zdziwienie kiedy po zalogowaniu się to cholerstwo znowu
    pojawiło się otwarte, oczywiście w menu po lewej pierwsze na samej górze.
    Przyznam szczerze, iż Alior jest pierwszym bankiem, który tak nachalnie
    wciska reklamy przy pomocy swojego dostępu przez www do konta klienta.
    Według mnie bardzo słabo to wygląda i rzeczonemu bankowi raczej chluby
    nie przynosi a wręcz przeciwnie. Napiszę do nich i zobaczymy co
    odpowiedzą.

    Xenocide

  • 2. Data: 2012-01-13 17:22:37
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >Według mnie bardzo słabo to wygląda i rzeczonemu bankowi raczej chluby
    >nie przynosi a wręcz przeciwnie. Napiszę do nich i zobaczymy co

    W operze prawo-klik -> zablokuj zawartość -> gotowe.
    Został tylko nagłówek

  • 3. Data: 2012-01-13 18:01:50
    Od: "Konfabulator" <w...@N...gazeta.pl>

    mx <@m...@o...pl@> napisał(a):

    > W operze prawo-klik -> zablokuj zawartość -> gotowe.
    > Został tylko nagłówek

    A w FF->Dodatki->Ad-Block Plus ;) Nie mam śladu nawet po żadnej reklamie.

  • 4. Data: 2012-01-13 22:03:18
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jan 12, 10:40 pm, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > wciska reklamy przy pomocy swojego dostępu przez www do konta klienta.
    > Według mnie bardzo słabo to wygląda i rzeczonemu bankowi raczej chluby

    Niestety, sa dosyc upierdliwi z tymi reklamami.
    Dolacze sie do kolegow i podam filtr do chromium/chrome z adblock plus
    (chromium 16+): aliorbank.pl##div[id^=boxWidget_16]

  • 5. Data: 2012-01-14 09:28:22
    Od: Splinter <s...@c...pl>

    W dniu 2012-01-12 22:40, xbartx pisze:
> [...]
    [...]
    > Napiszę do nich i zobaczymy co odpowiedzą.

    U mnie zapamiętał położenie na dole, więc może to poprawili.
    Oczywiście najlepiej wyblokować AdBlockiem.

  • 6. Data: 2012-01-16 11:38:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Ja wiem Panowie, że można wyciąć tę reklamę na kilka sposobów ale chyba
    nie o to chodzi. Niech sobie ją wrzucają po wylogowaniu albo na swojej
    głównej stronie ale nie tam gdzieś użytkownik korzysta z dostępu i
    swojego konta. Dla mnie to mniej więcej tak wygląda, że jakbym poszedł do
    bank wpłacić pieniądze, to najpierw bym musiał ulotkę pooglądać i
    przeczytać.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-01-16 11:46:59
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-01-16, xbartx <b...@h...net> wrote:

    [...]

    > swojego konta. Dla mnie to mniej więcej tak wygląda, że jakbym poszedł do
    > bank wpłacić pieniądze, to najpierw bym musiał ulotkę pooglądać i
    > przeczytać.

    Tak to w Euronecie często jest :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2012-01-16 21:46:01
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-12 22:40, xbartx pisze:

    > Wczoraj się zalogowałem do konta w Aliorze a tu bach!. Wyskoczył mi w
    > okienku w lewej kolumnie od samej góry mały baner z reklamą

    A wyraziłeś zgodę na wykorzystanie danych do celów marketingowych ?

  • 9. Data: 2012-01-17 10:39:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 16 Jan 2012 22:46:01 +0100, MarcinF napisał(a):

    > A wyraziłeś zgodę na wykorzystanie danych do celów marketingowych ?

    Nie, bo nigdy nie wyrażam.

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2012-01-17 19:17:04
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > Nie, bo nigdy nie wyrażam.

    Mnie ten problem juz nie dotyczy od ~4 godzin :) choc i tak mialem
    formulke w adblocku
    Swoja droga - jakos szybko przydzielili moj numer innej osobie
    bo przy testowej probie logowania wyswietla sie juz zmieniony "obrazek"
    a i maska hasla ma inna (dluzsza) ilosc znakow :)

    Pozdro