  • 1. Data: 2012-01-11 23:24:27
    Temat: citi - konto przez telefon
    Od: Ra <r...@g...pl>

    Chyba nowa akcja. Pani dzwoni z super ofertą konta, wszystko za darmo,
    wypłaty z bankomtów za darmo i 150zł do wzięcia jak się ma telefon w
    orange. Myślałem, że to jakaś nowość i poprosiłem o przesłanie info na
    meila. Żeby nie było pani uprzedziła że zadzwoni kurier i można się
    zdecydować na podpisanie umowy albo nie
    Przy okazji zapytałem czy w umowie jest że konto jest dożywotnio za free
    pani powiedziała, że to oczywiste bo bank nie może zmienić umowy i nawet
    jeszcze poszła upewnić się u swojego managera
    I dostałem
    "Z przyjemnością informujemy, że Twoje Konto Osobiste Citibank zostało
    otwarte". Kuriera oczywiście odeślę bo to żadna nowa oferta
    Z stopki w meilu wynikało by , że chodzi o Direct bo sama umowa nazywa
    się "Umowa rachunków bankowych, o elektroniczne instrumenty płatnicze
    oraz o korzystanie z kanałów bankowości elektronicznej" i nie ma nic
    jakie to konto ma być otwarte
    A co do 150zł to promo się skończyło i jak się dowiedziałem to trzeba
    było chyba aktywować nową umowę w orange
    Także uwaga ;)

  • 2. Data: 2012-01-11 23:37:59
    Temat: Re: citi - konto przez telefon
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Ra <r...@g...pl> writes:

    [...]

    > Przy okazji zapytałem czy w umowie jest że konto jest dożywotnio za
    > free pani powiedziała, że to oczywiste bo bank nie może zmienić umowy
    A spytałeś się o kartę?

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k