  • 1. Data: 2012-01-13 13:01:59
    Temat: getinonline olewka
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    wygląda na to że obija się: Julian Wójtowski
    wnioski na lokaty zrobił, ale lokaty nie założone
    i tak już od 3 stycznia, getin mnie olewa...

    erator/

  • 2. Data: 2012-01-13 13:56:32
    Temat: Re: getinonline olewka
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > wygląda na to że obija się: Julian Wójtowski
    > wnioski na lokaty zrobił, ale lokaty nie założone
    > i tak już od 3 stycznia, getin mnie olewa...

    Idea zaklada prawie od reki ;)
    i na ciut lepszych warunkach

    pozdro

  • 3. Data: 2012-01-13 14:08:40
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    Waldek <n...@n...net> napisał(a):

    > Idea zaklada prawie od reki ;)

    Prawie, czyni wielką różnicę. Ja czekam od wtorku, doradca twierdzi, że
    potrzebują 96 godzin, a wszelkie skargi, prośby i groźby olewają ciepłym
    moczem. Więc to, że Ty trafiłeś na kogoś kompetentnego nie rozciągałbym na
    całą instytucję.

  • 4. Data: 2012-01-13 14:14:54
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Konfabulator" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > moczem. Więc to, że Ty trafiłeś na kogoś kompetentnego nie rozciągałbym na

    Nie rozciagam - bazuje na wlasnych doswiadczeniach
    ale zakladalem/likwidowalem juz wiele lokat w Idei (+ zona)
    i jak do tej pory zadnych zgrzytow.
    Natomiast z GOL takowe cwiczylem - zwlaszcza jak raz sie dalem nabrac
    na zlecenie lokat tel. z "pomoca" opiekuna :]

    pozdro

  • 5. Data: 2012-01-13 14:27:54
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Konfabulator" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Więc to, że Ty trafiłeś na kogoś kompetentnego nie rozciągałbym na
    > całą instytucję.

    W sumie to chyba masz racje ;)
    Przyklad - chcialem sie dzis e-wypitolic za 2011r.
    - jakby nie patrzec jest jeszcze cofka za dziatki + net ;)
    Wypelniam wiec PIT-a podpisuje kwalifikowanym i w statusie rej. wysylki qpa - i
    tak 2x
    Dosc niechetnie odszukalem wiec kwote dochodu za poprzedni rok
    aby wyslac bez podpisu...
    I co ? ano poszlo do MF bez zadnego problemu. Wot - mechanizacja ;)

    Pozdro

  • 6. Data: 2012-01-13 14:36:12
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    Waldek <n...@n...net> napisał(a):

    > Dosc niechetnie odszukalem wiec kwote dochodu za poprzedni rok
    > aby wyslac bez podpisu...
    > I co ? ano poszlo do MF bez zadnego problemu. Wot - mechanizacja ;)

    Bo jak wiesz, cała koncepcja podpisu kwalifikowanego, gdzie uczestniczy w
    podpisywaniu ileś super-certyfikowanych podmiotów, powoduje nie jego
    bezpieczeństwo, a bezużyteczność przez awaryjność. Ale u nas nie może być
    prosto, normalnie i tanio, bo każdy musi po drodze zarobić kilkaset mln
    złotych z budżetu.

    Ale to już mocny OFFTOP ;)