  • 1. Data: 2007-10-17 04:40:53
    Temat: jest promocja w BGŻ :)
    Od: jacko <j...@n...orange.pl>

    Konta biorą udział w loterii, ale możecie mi powiedzieć czy konto "Plan
    internetowy" ma jakieś opłaty (np. za kartę z której nie można
    zrezygnować, lub jakieś ubezpieczenia?)
    Reklama mówi:
    0 zł - prowadzenie konta osobistego
    0 zł - 24-godzinny dostęp do konta przez Internet i telefon TeleBGŻ i eBGŻ
    0 zł - dokonywanie wszystkich transakcji w ramach eBGŻ i IVR
    (automatyczy system obsługi) w TeleBGŻ

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 2. Data: 2007-10-17 05:11:42
    Temat: Re: jest promocja w BGŻ :)
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    jedyne oplaty to 2 pln miesiecznie za karte (nie wiem czy mozna z niej
    zrezygnowac), jezeli ktos robi wiecej przelewow to bardzo dobra oferta

    GP

  • 3. Data: 2007-10-17 07:03:27
    Od: "dana" <d...@g...pl>

> [...]
    > 0 zł - 24-godzinny dostęp do konta przez Internet i telefon TeleBGŻ i eBGŻ
    > 0 zł - dokonywanie wszystkich transakcji w ramach eBGŻ i IVR

    Zakladajac konto (w maju) zapytalam, co jest platne. Pani, powiedziala, ze
    nic. Uwierzylam na slowo (wiem, nie powinnam). Zdziwilam sie, gdy w sierpniu
    sciagneli mi z konta 2 zł za karte za sierpien, potem we wrzesniu 4zl za
    czerwiec i lipiec, we wrzesniu za wrzesien. Okazalo sie, ze oplata jest w
    TOiP. Nie doczytalam wczesniej, wiec sie nie czepiam. Niemniej dziwi mnie
    sposob, w jaki to sie odbywalo.

    Pare dni temu sciagneli 5zl za wyciag papierowy za wrzesien. Wyciagu nie
    zamawialam i nie otrzymalam. Zaraz pewnie cofna sie do czerwca i sciagna mi
    zalegle , tak jak przy karcie.

    Pobrali tez oplate za uzywanie karty kredytowej, ktorej nie otrzymalam, bo
    im sie zgubila.

    Nie podoba mi sie taki tryb obslugi. Nie chce mie sie, co chwila latac do
    oddzialu z reklamacjami. Dlatego tez odradzam wspolprace z tym bankiem.

    Dana

  • 4. Data: 2007-10-17 07:49:43
    Od: Piotras_ <...@...pl>

    dana pisze:

> [...]
    > TOiP. Nie doczytalam wczesniej, wiec sie nie czepiam. Niemniej dziwi mnie

    Z karty maestro do konta można zrezygnować w każdej chwili.

    > Pare dni temu sciagneli 5zl za wyciag papierowy za wrzesien. Wyciagu nie
    > zamawialam i nie otrzymalam. Zaraz pewnie cofna sie do czerwca i sciagna mi
    > zalegle , tak jak przy karcie.

    Trzeba czytać co się podpisuje. Była bodajże na wniosku zaznaczona
    informacja o wyciągu papierowym a informacja o kosztach w TOIP. Pociesze
    Cię że też się dałem na to nabrać :D. Ale jedna wizyta w oddziale i
    wyciągi odwołane.

    > Pobrali tez oplate za uzywanie karty kredytowej, ktorej nie otrzymalam, bo
    > im sie zgubila.

    Im się zgubiła moja karta płatnicza maestro :|. Wątpie żeby to była wina
    poczty, raczej burdelu w centrali który karty nie wysłał (a też pobrał
    opłatę). Następną kazałem sobie wysłać na adres placówki i szczęśliwie
    doszła.

    > Nie podoba mi sie taki tryb obslugi. Nie chce mie sie, co chwila latac do
    > oddzialu z reklamacjami. Dlatego tez odradzam wspolprace z tym bankiem.

    Dobre konto do przelewów lub wpłat w okienku (bdb uzupełnienie np. do
    mBanku). Idziesz do oddziału, wpłacasz kasę (lub przelewasz tam
    wypłatę), a następnie robisz przelewy (korzystając z listy haseł
    jednorazowych - te są za darmo), ewentualnie płacisz rachunki za pomocą
    PZ (0zł). Resztę wpłacasz na swój ROR. Z karty nie korzystasz.

  • 5. Data: 2007-10-17 08:44:43
    Od: "dana" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Piotras_" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Z karty maestro do konta można zrezygnować w każdej chwili.

    już zrezygnowalam, ale nadal intryguje mnie, ze dopiero w sierpniu
    zorientowali sie, ze powinni pobrac prowizje

> [...]
    > informacja o wyciągu papierowym a informacja o kosztach w TOIP. Pociesze
    > Cię że też się dałem na to nabrać :D. Ale jedna wizyta w oddziale i

    nie zamawialam wyciagu, zreszta do tej pory nie probowali mi wciskac,
    poprostu bajzel maja
    a ja znowu musze gnac do oddzialu z reklamacja
    chyba nie taka jest idea bankowosci internetowej, zeby co chwile byc w
    siedzibie banku

> [...]
    > poczty, raczej burdelu w centrali który karty nie wysłał (a też pobrał
    > opłatę). Następną kazałem sobie wysłać na adres placówki i szczęśliwie

    moja doszla do placowki, ale w innym miescie ;)

    > Dobre konto do przelewów lub wpłat w okienku (bdb uzupełnienie np. do
    > mBanku).

    tak wlasnie mialo byc, ale za duzo niespodzianek serwuja :)

    .

  • 6. Data: 2007-10-17 10:04:06
    Od: Grzexs <g...@u...o2.pl>

    > tak wlasnie mialo byc, ale za duzo niespodzianek serwuja :)

    Tiaaa... A ja jakiś rok temu zrezygnowałem z BGŻ-towego "E-Integrum", bo
    mi zaserwowali niespodziewaną podwyżkę... Czyżby to była ich odpowiedź
    na tamte niezbyt szczęśliwe posunięcie?

    Grzexs

  • 7. Data: 2007-10-17 10:15:51
    Od: Piotras_ <...@...pl>

    dana pisze:

> [...]
    > a ja znowu musze gnac do oddzialu z reklamacja
    > chyba nie taka jest idea bankowosci internetowej, zeby co chwile byc w

    Nie musisz zamawiać bo defaultowo ta opcja jest aktywna i podczas
    składania wniosku przez i-net nie można z nią chyba zrezygnować więc
    pozostaje czytać to co się podpisuje.

    Podobnie przy zamawianiu karty money.pl włączają Ci ubezpieczenie o
    którym dowiadujesz się dopiero jak pierwszy raz pobiorą prowizję.

    Pozdr.

  • 8. Data: 2007-10-17 11:29:39
    Od: "dana" <d...@g...pl>

    > Nie musisz zamawiać bo defaultowo ta opcja jest aktywna i podczas
    > składania wniosku przez i-net nie można z nią chyba zrezygnować więc
    > pozostaje czytać to co się podpisuje.

    rachunek zakladalam w oddziale (nie pamietam dlaczego nie przez net) i
    rezygnowalam z wyciagu

    no coz, trzeba bedzie zaglosowac nogami

    Pozdrawiam
    Dana

  • 9. Data: 2007-10-17 11:37:25
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Piotras_ <...@...pl> wrote:

    > Nie musisz zamawiać bo defaultowo ta opcja jest aktywna i podczas
    > składania wniosku przez i-net nie można z nią chyba zrezygnować więc
    > pozostaje czytać to co się podpisuje.

    Chyba jednak mozna zrezygnowac, skladalem w czerwcu przez www, nie pamietam
    co klikalem, ale na umowie nie jest zaznaczona opcja wysylania wyciagow.

    a.