  • 1. Data: 2007-10-17 05:44:59
    Temat: Re: jest promocja w BGŻ :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Paź, 07:11, "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>
    wrote:
    > jedyne oplaty to 2 pln miesiecznie za karte (nie wiem czy mozna z niej
    > zrezygnowac), jezeli ktos robi wiecej przelewow to bardzo dobra oferta

    Brak oplat za konto i przelewy jest na stale, czy w promocji?
    Nie doszukalem sie komunikatow, o ktorych wspomina regulamin

    Czy sa jakies wymaganie odnosnie comiesiecznego zasilania kont
    ainternetowego?

  • 2. Data: 2007-10-17 05:57:56
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    raczej na stale, bo pakiet internetowy jest juz od kilku miesiecy, nie ma
    wymogu minimalnych wplat

    GP

  • 3. Data: 2007-10-17 06:10:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Paź, 07:57, "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>
    wrote:
    > raczej na stale, bo pakiet internetowy jest juz od kilku miesiecy, nie ma
    > wymogu minimalnych wplat
    >
    > GP

    Jak sie spisuje pod linuksem?

    ....zalozyc sobie 5-e konto???

  • 4. Data: 2007-10-17 09:02:58
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    nie testowalem

    GP

  • 5. Data: 2007-10-17 19:01:00
    Od: Tomek <k...@p...onet.pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Jak sie spisuje pod linuksem?

    Od kilku miesięcy korzystam pod linuksem. Nie ma żadnych problemów.

    > ....zalozyc sobie 5-e konto???

    :-)

  • 6. Data: 2007-10-17 20:06:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Paź, 21:01, Tomek <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Od kilku miesięcy korzystam pod linuksem. Nie ma żadnych problemów.

    Bede pamietal
    Z wpisow dany wynika, ze trzeba mocno sie pilnowac, zeby nie przyznali
    platnej karty do konta

    > :-)

    Same sie mnoza przy okazji innych produktow

    Jako "samodzielna decyzje" to tylko w Polbanku zalozylem (pomijam
    konto podstawowe, ktore mam od wielu lat), zeby miec podglad do KK -
    ale poza podgladem i ewentualnie wrzuceniem czegos na konto
    oszczedzajace, ktore podpialem jako glowne pod karte, z racji
    nielinuksowatosci konta nic wiecej nie zrobie.

  • 7. Data: 2007-10-18 12:44:26
    Od: Tomek <k...@p...onet.pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Bede pamietal
    > Z wpisow dany wynika, ze trzeba mocno sie pilnowac, zeby nie przyznali
    > platnej karty do konta

    Kartę wziąłem świadomie. 2zł to nie tak dużo.