  • 1. Data: 2007-10-17 07:16:05
    Temat: jaka KK w mbank?
    Od: el <e...@n...pl>

    Właśnie jestem na etapie rezygnacji z KK wirtualnej polski i chcę
    przejść na inną KK w mbanku - którą byście polecili?

  • 2. Data: 2007-10-17 07:36:08
    Temat: Re: jaka KK w mbank?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Paź, 09:16, el <e...@n...pl> wrote:
    > Właśnie jestem na etapie rezygnacji z KK wirtualnej polski i chcę
    > przejść na inną KK w mbanku - którą byście polecili?

    A jakie masz potrzeby?
    I ile planujesz placic karta oraz ile moze dla ciebie kosztowac?

  • 3. Data: 2007-10-17 07:50:04
    Od: el <e...@n...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > A jakie masz potrzeby?
    > I ile planujesz placic karta oraz ile moze dla ciebie kosztowac?

    interesuje mnie limit ok 2k nie więcej - dla własnego dobra :).
    płatności miesięczne w granicach 700-1500.
    najlepiej, żeby była za darmo, ale liczę się z kosztami - wp zrobiła mi
    się teraz darmowa, ale dla niższego oprocentowania jestem gotów zapłacić
    - czasami jak mi się powinęła noga ze spłatą należności, to mi
    dowalali niezłe odsetki.

  • 4. Data: 2007-10-17 08:04:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Paź, 09:50, el <e...@n...pl> wrote:

> [...]
    > się teraz darmowa, ale dla niższego oprocentowania jestem gotów zapłacić
    > - czasami jak mi się powinęła noga ze spłatą należności, to mi

    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/szcze
    goly.html

    Nie doczytalem tytulu - ze tylko mBank

    No to chyba najtansza w wersji za 38 zl. Z tym, ze nie kupisz nia
    przez internet.
    Teraz jest promocja
    http://www.mbank.com.pl/download/promocje/Przejdz_do
    _mBanku_za_0_zl_IX-XII.2007r.pdf

  • 5. Data: 2007-10-17 09:07:25
    Od: el <e...@n...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Nie doczytalem tytulu - ze tylko mBank
    >
    > No to chyba najtansza w wersji za 38 zl. Z tym, ze nie kupisz nia
> [...]

    właśnie, chodzi mi też o możliwość płacenia w internecie.
    równiez myślałem o złotej rybce, ale może te partnerskie mbanku mają
    jakieś ciekawe korzyści?

  • 6. Data: 2007-10-17 09:25:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Paź, 11:07, el <e...@n...pl> wrote:

    o_mBanku_za_0_zl_I...

    > właśnie, chodzi mi też o możliwość płacenia w internecie.

    to moze do tego najtaniej uzupelnic e-karta?

    chyba 20 czy 25 zl rocznie.

    Lub moneypl prepaid

    ewentualnie jakas tania KK z przeznaczneim tylko do transakcji
    netowych?
    Po 26 zl sa mastercard wypukly w reifeissen i Onet mastercard w
    Lucasbank.

    > równiez myślałem o złotej rybce, ale może te partnerskie mbanku mają
    > jakieś ciekawe korzyści?

    A to juz przejrzyj na www

  • 7. Data: 2007-10-17 09:41:11
    Od: el <e...@n...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > to moze do tego najtaniej uzupelnic e-karta?
    >
    > chyba 20 czy 25 zl rocznie.
    >
    > Lub moneypl prepaid

    te ekarty się nie sprawdzają. chciałbym przestrzec.
    najlepiej wziąść zwykłą KK.
    Myślę, że zdecyduję się na złotą rybkę, bo chyba nie ma innych KK w
    mbanku, które mogłyby nakłonić swoimi korzyściami.
    KK w innych bankach raczej nie chcę - w mbanku mam wszystko pod kontrolą
    pod jednym serwisem www.

    Dzięki za odpowiedzi.
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2007-10-17 14:17:18
    Od: "TOUDIdel" <t...@o...pl>

    Użytkownik "el" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie jestem na etapie rezygnacji z KK wirtualnej polski i chcę przejść
    > na inną KK w mbanku - którą byście polecili?

    wraz z KK kup zestaw startowy mobile, bo dzieki platnosciom karta mBank da
    ci jeszcze darmowe zlotowki na rozmowy - miesiecznie dzieki temu mam za
    darmo od 15 do 20 zl na rozmowy przy cenie za minute 45gr
    --
    td

  • 9. Data: 2007-10-18 07:06:08
    Od: el <e...@n...pl>

    TOUDIdel pisze:
> [...]
    > ci jeszcze darmowe zlotowki na rozmowy - miesiecznie dzieki temu mam za
    > darmo od 15 do 20 zl na rozmowy przy cenie za minute 45gr

    słusznie. ale czy do mbanku można przenieść swój numer? mam taki jeden
    który tylko trzymam i nie obraziłbym się, gdyby mi coś na niego za darmo
    wpadało czasami.

  • 10. Data: 2007-10-18 07:11:21
    Od: el <e...@n...pl>

    el pisze:

    > słusznie. ale czy do mbanku można przenieść swój numer? mam taki jeden
    > który tylko trzymam i nie obraziłbym się, gdyby mi coś na niego za darmo
    > wpadało czasami.

    sprawdziłem, jest taka możliwość, ale warunki są kiepskie. tylko 2
    miesiące na przychodzące przy doładowaniu za 20zł. w orange mam 1 rok.
    jednak nie opłaca mi się :(