  • 1. Data: 2007-10-17 09:59:44
    Temat: Jak wydrukować potwierdzenie w mBanku zanim przelew zostanie zrealizowany?
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Witam,
    chciałem dostawcy z którym współpracuję wysłać faksem potwierdzenie
    przelewu, który wykonałem z rachunku w mBanku na jego rachunek. Niestety
    dopóki przelew nie zostanie zrealizowany nie mogę potwierdzenia
    przelewu wydrukować i przefaksować. Pojawia się komunikat: "Przelew nie
    został jeszcze zrealizowany". Czy jest jakiś sposób na to, żeby
    wydrukować jakikolwiek dokument świadczący o tym, że złożyłem w mBanku
    dyspozycję wykonania przelewu?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Rex

  • 2. Data: 2007-10-17 10:03:07
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rex" <w...@z...spamem> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze zrealizowany". Czy jest jakiś sposób na to, żeby wydrukować
    > jakikolwiek dokument świadczący o tym, że złożyłem w mBanku dyspozycję

    Ale jak sobie wyobrażasz potwierdzenie przed dokonaniem przelewu ...
    To byłoby poświadczenie nieprawdy.
    Cierpliwości, po wyjściu przelewu będzie możliwość wydrukowania przelewu.
    --
    Robert Wicik
    http://members.chello.pl/r.wicik/

  • 3. Data: 2007-10-17 10:09:39
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Rex pisze:
> [...]
    > został jeszcze zrealizowany". Czy jest jakiś sposób na to, żeby
    > wydrukować jakikolwiek dokument świadczący o tym, że złożyłem w mBanku

    Wyślij mu zrzut ekranu.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2007-10-17 10:13:34
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wyślij mu zrzut ekranu.

    hehe, ale takie niezrealizowane zlecenie można wycofać, więc i potwierdzenie
    jego złożenia jest nic nie warte.
    Poczeka troche i przelew wyjdzie i będzie można zrobić wydruk potwierdzenia.

  • 5. Data: 2007-10-17 10:28:50
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Robert Wicik napisał(a):
    > Ale jak sobie wyobrażasz potwierdzenie przed dokonaniem przelewu ...
    > To byłoby poświadczenie nieprawdy.
    > Cierpliwości, po wyjściu przelewu będzie możliwość wydrukowania przelewu.

    "trzeba zmienić bank na prawdziwy, najlepiej niemiecki"

    to oczywiście parodia koliny, ale... niestety zawiera ziarenko prawdy, w
    VWBD możesz wydrukować potwierdzenie zanim kasa wyjdzie z banku, czyli
    od razu po zleceniu przelewu - musi to zlecenie stać się aktywne, ale to
    kwestia 2-3 minut. A kasa wyjdzie dopiero w najbliższej sesji. Albo i
    nie, jak np. sesja "wypadnie". Ale potwierdzenie już masz.

    andy_nek

  • 6. Data: 2007-10-17 10:35:00
    Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup>

    Andrzej Kłos pisze:

> [...]
    > kwestia 2-3 minut. A kasa wyjdzie dopiero w najbliższej sesji. Albo i
    > nie, jak np. sesja "wypadnie". Ale potwierdzenie już masz.

    tyle ze pewnie w tym niemieckim banku takiego zlecenia usunac sie juz
    nie da, a w mbanku tak dlugo jak nie wyszlo wciaz mozna je usunac
    cos za cos
    Marx

  • 7. Data: 2007-10-17 14:07:10
    Od: "rysio z klanu" <b...@s...niet>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > To byłoby poświadczenie nieprawdy.
    > Cierpliwości, po wyjściu przelewu będzie możliwość wydrukowania przelewu.

    Moze to jaki nigeryjczyk pyta. ;)

    RzK

  • 8. Data: 2007-10-17 15:57:34
    Od: "LadyRoot" <L...@m...com>

    > hehe, ale takie niezrealizowane zlecenie można wycofać, więc i
    > potwierdzenie jego złożenia jest nic nie warte.
    > Poczeka troche i przelew wyjdzie i będzie można zrobić wydruk
    > potwierdzenia.

    Otóż "potwierdzenie złożenia dyspozycji przelewu" jest sporo warte - pozwala
    na przykład na odblokowanie rozmów wychodzących w Erze (wielokrotnie
    praktykowałam z potwierdzeniem z Inteligo, bo ciągle zapominam płacić na
    czas).

    --
    LadyRoot
    ----------------------------

  • 9. Data: 2007-10-17 16:14:05
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 17 Oct 2007 11:59:44 +0200, Rex <w...@z...spamem> wrote:

> [...]
    >został jeszcze zrealizowany". Czy jest jakiś sposób na to, żeby
    >wydrukować jakikolwiek dokument świadczący o tym, że złożyłem w mBanku

    OIDP to do 24tej mozesz jeszcze anulowac przelew, wiec nie bedzie
    potwierdzenia...

    po 24tej przelewu nie zatrzymasz juz, wiec i potwierdzenie mozna
    drukowac...
    po prostu jedna funkcjonalnosc (anulowanie przelewu, jakby nie patrzec
    czasem sie przydaje) musi blokowac inna (wygenerowanie potwierdzenia
    przelewu).

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 10. Data: 2007-10-17 17:49:18

    Wed, 17 Oct 2007 12:35:00 +0200, w <ff4ogh$14q1$3@news2.ipartners.pl>, Marx
    <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> napisał(-a):

    > tyle ze pewnie w tym niemieckim banku takiego zlecenia usunac sie juz
    > nie da,

    Możesz spróbować telefonicznie, o ile już nie "wyszło".
    Kiedyś próbowałem tak zrobić po nastu minutach, ale już zostało skolejkowane
    (czytaj: zeszło z bufora i stało się "wykonane").