  • 1. Data: 2003-04-30 06:18:27
    Temat: LUKAS Bank
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    Czy ktoś ma doświadczenia z prowadzeniem konta osobistego w Lukas Bank
    (opinie, dostepność gotówki, opłaty)).
    Chodzi mi o e-konto PRO które wydaje sie dość atrakcyjne w porównaniu z
    konkurencją ,zwłaszcza tradycyjnych banków które często presadzają juz z
    opłatami (np. WBK).
    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-04-30 06:51:19
    Temat: Re: LUKAS Bank
    Od: "user" <...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chodzi mi o e-konto PRO które wydaje sie dość atrakcyjne w porównaniu z
    > konkurencją ,zwłaszcza tradycyjnych banków które często presadzają juz z

    hej,
    wiec od poczatku, zalozenie konta- pierwsza wizyta w oddziale, jezeli masz
    zaswiadczenie o zarobkach z 3 miesiecy to skladaj od razu o zolta karte VC -
    dla nowych gratis, kolejny rok 57 zl,
    aha jak nie masz zaswiadczenia to po 3 miesiecach dobre sie prowadzenia
    mozesz zlozyc podanie o VC
    zastanawialem sie czy brac czerwona VE, ale od tamtego czasu (ponad roku)
    doszly gratisowe bankomaty euronetu wiec nie trzeba sie zastanawiac, nalezy
    brac (tez gratis), jezeli masz total na koncie 5000 i wiecej to prowadzenie
    konta gratis,
    dostajesz rowniez gratisowe comiesieczny wyciagi z konta i z karty VC
    (jezeli ja masz), w przypadku konta to nie jest tak rozbudowany wyciag jak
    chyba najlepszy na rynku wyciag PKO BP ale zawsze cos,

    Internet
    - token (+)
    - ustalasz limity pojedynczej operacji oraz dzienny (+)
    - jezeli uzywales np e-pkobp czy mbank to w lukasie jest oryginalny
    szczegol... konto synchronizuje sie w nocy i na taki stan masz dostepne
    saldo, mozesz oczywiscie w kazdym momencie wymusic synchronizacje co trwa
    kilka minut wiec wtedy mozesz wykonywac inne operacje albo sie rozlaczyc,
    albo po prostu odczekac
    - przez powyzszy punkt interfejs smiga bardzo szybko co ulatwia i umila
    zarzadzanie

    LukasLINIA
    - tu rowniez ustalasz limit pojedynczej operacji (+)
    - podstawowy argument na tak , dzwonisz na 0800 wiec dokladnie nic nie
    kosztuje
    - zrozumialem wiec ze zalezy im na szybkim podniesieniu sluchawki, w mojej
    opinii jest tutaj najkrotszy czas oczekiwania na operatora (z automatu tez
    mozna pare informacji zaczerpnac)
    - mozesz rowniez zasiegnac informacji dotyczacej operacji karta VC (zwykle
    inna osoba za to odpowiada)
    -aha minusem bylo (moze cos zmienili), ze jak np masz w odbiorcach rachunkow
    (internet) zdefiniowana pozycje np TPSA -rachunki za telefon, to zlecajac
    przelew telefonicznie musisz numer konta przedyktowac...nie mozna
    powiedziec...przelew do TPSA na kwote...

    Oddzial,
    nie bylem juz 8 miesiecy w oddziale, obecnie jest mi nie po drodze i nie mam
    potrzeby, zreszta te 8 miesiecy temu z powodu rzelewu na duza sumke,
    chcialem miec potwierdzenie a i przez net takiej sumki nie zlecilbym
    (placilem za samochod)

    Bankomaty
    WBK i euronet - gratis

    hmm co juz chyba wszystko, generalnie jestem zadowolony przy obecnych
    warunkach, mniejmy nadzieje, ze bank nie pogorszy ich po przyroscie
    klientow...zreszta najwieksze boom nowych klientow ma za soba - swego czasu
    byl liderem w przyroscie zasobow

    mam nadzieje, zaspokoilem Twoja ciekawosc i masz juz obraz lukasa
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-04-30 06:58:46
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > Czy ktoś ma doświadczenia z prowadzeniem konta osobistego w Lukas Bank
    > (opinie, dostepność gotówki, opłaty)).
    > Chodzi mi o e-konto PRO które

    (...)

    > Grzegorz
    ========
    Zasadnicza zaleta jest kombinacja sieciowo-marmurowa. Zawsze mozna "podbiec"
    do real oddzialu i - ewentualne - problemy rozwiazac. Praca netowa jest -
    jednak - dosc bezawaryjna [obym nic nie wykrakal ;-)]. (-), ktore
    dostrzeglem to fatalne papierowe zestawienie przeprowadzonych operacji na
    r-ku (zamiast "tytulu operacji" otrzymasz nr Lukas'owego polecenia) oraz
    BADZO, ale to BARDZO !!!:-((( drogi "kredyt odnawialny". Ostatnio bylo -
    powyzej - troche narzekan na malo egalitarna dostepnosc kawy, ale ja
    (Wroclaw) NIGDY nie mialem z tym problemow ;-). Jestem takze pod silnym
    wrazeniem uprzejmosci pracownikow "marmurow". Kompetencja jest na SOLIDNA
    "4" (z malym +, za usmiech). Wszystkie uwagi odnosza sie do oddzialow we
    Wroclawiu i przestrzegam P.T. Cie, abys wykonal rekonesans "na swoim polu
    karnym" ;-).
    Pozdrawiam!
    Pawel

  • 4. Data: 2003-04-30 07:04:03
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > przelew telefonicznie musisz numer konta przedyktowac...nie mozna
    > powiedziec...przelew do TPSA na kwote...

    Założyłem sobie zlecenie bezterminowe i zmieniam tylko kwotę i datę
    wykonania. Numeru konta nie zmienia się. TP S.A. połyka i nie pluje się.

    Generalnie potwierdzam opinię przedpiszcy. Pamiętać tylko trzeba, że saldo
    na karcie jest z poprzedniego dnia. Mi to nie przeszkadza.

    Piotrek

  • 5. Data: 2003-04-30 07:11:45
    Od: o...@o...pl

> [...]
    > konkurencją ,zwłaszcza tradycyjnych banków które często presadzają juz  z

    Jesli moge ci cos doradzic, to to abys nie posluchal czasem podszeptow szatana
    i wybral tradycyjna metode zalozenia konta (wizyta w oddziale). Diabel mnie
    zwiodl i uczynilem powyzsze przez internet - trwalo, a w zasadzie trwa to do
    tej pory. Ale moze dalej bedzie lepiej. Ci co maja konto w LUKASie sa
    zadowoleni.

  • 6. Data: 2003-04-30 08:56:47
    Od: "Don" <d...@g...pl>

    Moim zdaniem wadami są:

    - pół off-linowy serwis transakacyjny,
    - brak możliwości ubezpieczenia VE,
    - brak przelewów do ZUS-u i US w serwisie transakcyjnym,
    - debetowa tylko VE,
    - off-linowa VE
    - szata i funkcjonalność serwisu nie zmieniła się od
    początku istnienia(3 lata)...

    pozdr.
    DON

  • 7. Data: 2003-04-30 09:07:36
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

> [...]
    > Chodzi mi o e-konto PRO które wydaje sie dość atrakcyjne w porównaniu z
    > konkurencją ,zwłaszcza tradycyjnych banków które często presadzają juz z

    W porzadku, przy 5 tys. (w tym rowniez lokaty) prowadzenie gratis. Darmowe
    przelewy i zlecenia stale. W porownaniu z mBankiem w serwisie www mozna
    zdefiniowac odbiorcow. Kazdy przelew wymaga uwierzytelnienia przez
    token(bezpieczne). W mBanku dodanie przelewu zdefiniowanego skutkuje tym, ze
    nie trzeba go juz potwierdzac haslami jednorazowymi i w przypadku, gdyby
    ktos poznal twoj login i haslo moglby dla kawalu wykonac przelew na
    elektrownie, gazownie itp.

  • 8. Data: 2003-04-30 19:42:32
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    do
    > tej pory. Ale moze dalej bedzie lepiej. Ci co maja konto w LUKASie sa

    potwierdzam.
    mnie tez pokusilo i zakladalem przez internet...
    druga pokusaa to to ze jak jzu przyslalli dokumenty to zamiast odeslac
    poczta to zanioslem
    do odzialu zeby odeslali... efekt? polowa dokumentow gdzies sie zagubila...
    w sumie trwalo wsio ze 1,5 do 2 m-c.

    pozdro
    SirmarK

  • 9. Data: 2003-05-02 08:24:06
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Kozłowski" <s...@U...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poczta to zanioslem
    > do odzialu zeby odeslali... efekt? polowa dokumentow gdzies sie

    Eeee, ja zakładałem przez net, było szybciutko i w porządku. :-)

    Moja ex druga połówka tak samo. ;-)

    Jednak kumpel wysyłał pocztą dokumenty i też mu coś zgubili...

    Największe jaka to są w ING przy zakładaniu konta przez telefon... Pisałem o
    tym. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 10. Data: 2003-05-02 08:35:38
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "user" <...@i...pl> napisał w wiadomości

    > zaswiadczenie o zarobkach z 3 miesiecy to skladaj od razu o zolta karte
    VC -
    > dla nowych gratis, kolejny rok 57 zl,
    [...]
    > zastanawialem sie czy brac czerwona VE, ale od tamtego czasu (ponad roku)

    Chyba nie jesteś na bieżąco ze wzorami kart VE i VC w Lukasie. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782