  • 11. Data: 2003-05-05 06:39:05
    Temat: Re: LUKAS Bank
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    dzięki za poradę.
    poszedłem osobiscie do oddziału (w długi weekend!) i konto już działało na
    drugi dzień;
    na razie bez zastrzeżeń

  • 12. Data: 2003-05-06 13:33:00
    Od: m...@p...onet.pl

    > Użytkownik "user" <...@i...pl> napisał w wiadomości

    > VC -
    > [...]
    >
    > Chyba nie jesteś na bieżąco ze wzorami kart VE i VC w Lukasie. :-)

    Zdaje się, że to teraz jest błękitna karta. Żółtą stała się VE (kiedyś czerwona).

    Jest jeszcze KK Cyfra+. Jak ktoś ma Cyfrę+, to może śmiało walić po tą kartę.
    Jeżeli ktoś nie ma i nie jest zainteresowany tą telewizją cyfrową, to nie ma
    sensu. Karta wtedy jest za droga! Lepiej pozostać przy zwykłej VC. Nie wiadomo
    też czy utrzyma się Cyfra+ na naszym rynku. Może polec w gruzach jak WizjaTV. To
    samo się dotyczy Polsatu. Płacić tyle szmalu za nic?