  • 1. Data: 2002-09-18 08:16:34
    Temat: LGnet - usunięcie lub modyfikacja zlecenia stałego
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Zdefiniowałem nowe zlecenie stałe, miesięczne, testowo.
    Teraz chciałbym je zmodyfikować lub usunąć i nie umiem ;)

    Wybieram:
    Zlecenia - Lista
    pojawia się rachunek, potwierdzam
    pojawia się "Potwierdzenie zapytania o zlecenia stałe." - co ono oznacza??

    Wygląda jakby mieli zamiar mi wydrukować i wysłać pocztą listę, a nie o to
    mi chodzi przecież.
    Boję się wpisać hasło transakcji i kliknąć, bo może za to będzie opłata?

    Proszę doświadczonych użytkowników o poradę.

  • 2. Data: 2002-09-18 10:28:41
    Od: "krab" <k...@h...pl___>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > mi chodzi przecież.
    > Boję się wpisać hasło transakcji i kliknąć, bo może za to będzie opłata?

    w w lg jest tak zrobione, ze pewne elementy wykonuja koreanczycy na piechote
    :-))) wiec odbywa sie to poprzez forme poczty wewnetrznej, chcesz znac
    historie lokat - piszesz, chcesz usunac lub zmieniec zlecenie - piszesz, a
    tam juz odpowiedni koreanczyk naciska odpowiednie klawisze za ciebie :-) i
    wysyla ci maila (wewnetrznego) - ze zrobil.
    ps
    na szczescie diala, tyle ze zazwyczaj okolo wieczora to robia jesli chcesz
    miec to szybciej - to zostaje telefon

  • 3. Data: 2002-09-18 10:36:25
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    krab wrote:

    > w w lg jest tak zrobione, ze pewne elementy wykonuja koreanczycy na
    > piechote :-))) wiec odbywa sie to poprzez forme poczty wewnetrznej,
    serio??? to strasznie prymitywnie :(

    > chcesz znac historie lokat - piszesz, chcesz usunac lub zmieniec
    > zlecenie - piszesz, a tam juz odpowiedni koreanczyk naciska
    ale czym piszę? właśnie tym, co się bałem nacisnąć? wygeneruj listę? czy
    piszę do opiekuna tą oddzielną pocztą wewnętrzną?

    chcę już tylko usunąć i już nigdy nie zlecę stałego zlecenia tam, bo żal
    koreańczyków ;)

    > na szczescie diala, tyle ze zazwyczaj okolo wieczora to robia jesli
    > chcesz miec to szybciej - to zostaje telefon
    nie lubię przez telefon

    dzięki za wskazówki i proszę ew. o uściślenie jak zlikwidować, poprzez jaką
    opcję/podopcję Menu

  • 4. Data: 2002-09-18 10:52:37
    Od: "krab" <k...@h...pl___>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > dzięki za wskazówki i proszę ew. o uściślenie jak zlikwidować, poprzez
    jaką
    > opcję/podopcję Menu

    obojetne jaka - dojdzie :-))) ale raczej powinienes ta co robiles (w ktorej
    trza podac 'pin' zatwierdzjacy.
    ja tez wole miec wlasna piecze nad zleceniami stalymi, dlatego ich tam nie
    zakladam :-) i z tego (oraz kilku drobniejszych) powodow raczej uzywam
    innego konta - choc wolalbym uzywac to w lg.