  • 1. Data: 2002-09-18 08:27:25
    Temat: Konto dla studenta
    Od: "Luksuss" <l...@o...pl>

    W jakim bnku konto dla stusenta??
    Jakie najkorzystniejsze??

    Pozdrawiam Luksuss

  • 2. Data: 2002-09-18 08:39:35
    Temat: Re: Konto dla studenta
    Od: p...@w...pl (Michał Łukaszewski)

    l...@o...pl (Luksuss) wrote in <am9dd7$sc2$1@absinth.dialog.net.pl>:

    >W jakim bnku konto dla stusenta??
    >Jakie najkorzystniejsze??

    Jak dla mnie - BZ WBK.
    Slabe oprocentowanie, ale masa dodatkow niezlej jakosci.

    Ew. PKO ;) - maja niezle kredyty studenckie, choc nie jestem pewien czy jest to
    wystarczajacy powod, zeby sie z nimi wiazac ;)

    Osobiscie stosuje tandem BZ WKB - mBank. WBK zapewnia mi mozliwosc wplat gotowkowych
    i KK, a mB niezlego (a przede wszystkim taniego i latwo dostepnego) ROR'a

    PZdr.
    Micha?

  • 3. Data: 2002-09-18 08:50:20
    Od: "Robert" <m...@w...pl>