  • 1. Data: 2002-01-28 10:53:34
    Temat: LG netkonto
    Od: "Hiacynto" <j...@p...onet.pl>

    Proszę do użytkowników tego konta o przesłanie swoich wrażeń i opinii na
    jego temat (jakość, czas przelewów, obsługa karty,)
    bo chciałbym założyć takie konto

  • 2. Data: 2002-01-28 14:00:23
    Temat: Re: LG netkonto
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...NOSPAM.net>

    Użytkownik "Hiacynto" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Proszę do użytkowników tego konta o przesłanie swoich wrażeń i opinii na
    > jego temat (jakość, czas przelewów, obsługa karty,)
    > bo chciałbym założyć takie konto

    Mam je już kilka miesięcy i jest na prawdę ok,
    a w połączeniu z kontem standard i bezprowizyjną (w PL) EC/MC jest super.

    Jedyna wada, to dość wolno działający interfejs, ale nie jest tragicznie.
    Z kartą nie miałem żadnych problemów.

    Pozdrawiam.
    --
    inż. Aleksander W. Oleszkiewicz |
    SQ5FLH | www.Oltex.NET

  • 3. Data: 2002-01-28 15:55:53
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jedyna wada, to dość wolno działający interfejs, ale nie jest tragicznie.

    Jest całkiem OK.

  • 4. Data: 2002-01-28 17:32:41
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > Proszę do użytkowników tego konta o przesłanie swoich wrażeń i opinii na
    > jego temat (jakość, czas przelewów, obsługa karty,)
    > bo chciałbym założyć takie konto

    Jest zupełnie w porządku.

    Wojciech Tadeusz Mężyk

  • 5. Data: 2002-01-28 17:50:20
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Proszę do użytkowników tego konta o przesłanie swoich wrażeń i opinii na
    > jego temat (jakość, czas przelewów, obsługa karty,)
    > bo chciałbym założyć takie konto

    Mam je prawie od początku istnienia. Jest ok. Tylko trzeba się pilnować przy
    gotówce (euronet 2 wypłaty free, a reszta kosztuje). Do kompletu mam MC z ror i
    do dzisiaj bezproblemowo. Pilnuj haseł, bo wznowienie trwa do 10 dni.

    Pozdrawiam

    R.S.

  • 6. Data: 2002-01-29 18:09:27
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Proszę do użytkowników tego konta o przesłanie swoich wrażeń i opinii na
    > jego temat (jakość, czas przelewów, obsługa karty,)
    > bo chciałbym założyć takie konto

    Używam netKonta od kliku miesięcy i jestem zadowolonym "userem".
    Karta debetowa ma dosyć wysoki limit (5 tys.), przelewy "chodzą" w
    miarę szybko.

    Jeżeli chodzi o kanał internetowy to mają jeden z lepszych - w mojej
    opinii, mBank i LukasBank mają gorsze. Poprzez internet w zasadzie
    można załatwić wszystko (zmiana adresu, zastrzeżenie kanałów dostępu
    i karty, definiowanie zleceń stałych itp, itd). Trochę upierdliwe
    jest usuwanie zleceń stałych poprzez internet - trzeba wysłać maila.

    Hotline też jest w porządku.

    Pozdrawiam

    Soren

  • 7. Data: 2002-01-29 21:41:01
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    > Jeżeli chodzi o kanał internetowy to mają jeden z lepszych - w mojej
    > opinii, mBank i LukasBank mają gorsze.

    po obecnych poprawkach - faktycznie system ten sprawuje sie calkiem znosnie
    Jednak nie osmielilbym sie dac takiego porowniania, ze jest jednym z
    lepszych - jesli do obslugi konta internetowego konieczny jest .... czlowiek
    jakiekolwiek zapytania - np o stan zlecen stalych czy wkladow (terminow) na
    netkombo - powoduje odpowiedz za posrednictwem ------ maila !!!! przy czym
    termin odpowiedzi zalezny jest chyba wylacznie od sympatii lub antypatuu ich
    pracownikow. Zdarzylo mi sie czekac np kilka dni (bez reklamacji)
    Jak dla mnie jest to po prostu smieszne i tak dlugo jak dlugo zamiast
    komputera beda odpowiadac jakies ludki - bank nie bedzie dla mnie mial
    opinii "jeden z lepszych"

    Swoja droga - zdziwiony jestem - w sumie, że posiadając niezlą ofertę - bank
    ten nie oferuje kont dla DG.(poprzez inet)
    Maja w sumie wszystko co im potrzebne, w tym zus - wystarczyla by im po
    prostu zmiana regulaminu aby - przejąc sporą klientelę. Tymczasem czekaja az
    inne embanki zabiorą im klientów. jak dla mnie dziwne postępowanie, ale może
    czegoś nie kumam :-))))

  • 8. Data: 2002-01-29 21:51:31
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Tue, 29 Jan 2002 22:41:01 +0100, "Krab" <k...@h...pl_________>
    wrote:

> [...]
    >inne embanki zabiorą im klientów. jak dla mnie dziwne postępowanie, ale może

    jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o... fuzje :-)
    oni chyba sami nie wiedza co z nimi bedzie, pisal tu ktos kiedys, ze
    ma ich przejac nordea. a wtedy obecna oferta na pewno nie zostanie
    zachowana :-)

    PGR

  • 9. Data: 2002-01-29 22:07:35
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > oni chyba sami nie wiedza co z nimi bedzie, pisal tu ktos kiedys, ze
    > ma ich przejac nordea. a wtedy obecna oferta na pewno nie zostanie

    wiesz - to oczywiscie na dwoje babka wrozyla, mysle, ze i oni jednak maja
    obawy przed sporym odplywem klientow - i moze to byc przeszkoda w likwidacji
    lgnetu.
    Klienci inetowi - sa szczeg. mobilni i chyba maja tego swiadomosc.
    Osobiscie mialem konto w nordea (przez net) i na 100% nie wroce do czegos
    tak nedznego w ofercie - chocby w porownaniu do lgnetu - nordea przy lgnet
    sie po prostu nie umywa :_) co zreszta widac po postach tutaj na ich temat -
    praktycznie zero zainteresowania ich ofertą.
    Jesli by wiec zamiast lgnetu - nagle przydzielono mnie (powtornie he he) do
    niechcianej nordei (na ich obecnych warunkach) - to po prostu - podobnie jak
    zapewne wielu - zamkne to konto.
    Teraz - kiedy fuzja jest juz przypieczetowana - to byc moze maja jakies
    zakazy rozwojowe - ale w zeszlym roku mogli samodzielnie podejmowac decyzje.
    Problem widze raczej w jakims ograniczonym umysle w zarzadzie lgnetu -
    teorie te popieram przejsciem np. kierownika lgnetu do mbanku (izzy) w
    ostanich miesiacach - ale to oczywiscie spekulacja tylko - bo konkretnych
    ukladzikow u nich nie znam
    :-).

  • 10. Data: 2002-01-30 10:46:39
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...NOSPAM.net>

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl_________> napisał w wiadomości

> [...]
    > tak nedznego w ofercie - chocby w porownaniu do lgnetu - nordea przy lgnet

    Też się tego obawiam, kiedyś miałem bank, który zapewniał mi wszystko czego
    potrzebowałem to zjadł go Citi, teraz gdy znowu udało mi się znaleźć nie tak
    dobry ale wystarczający bank to się Nordea szykuje...

    I jak tu być stałym i lojalnym klientem, wyrabiać sobie wieloletnią historię
    i inne takie.

    Pozdrawiam.