  • 1. Data: 2002-01-28 10:04:26
    Temat: Strona internetowa Kredyt Banku?
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Od kilku dni nie chce sie otworzyc http://www.kredytbank.pl

  • 2. Data: 2002-01-28 10:35:19
    Temat: Re: Strona internetowa Kredyt Banku?
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Od kilku dni nie chce sie otworzyc http://www.kredytbank.pl

    Wina jest po Twojej stronie, ja otwieram bez problemu.

    Rafał

  • 3. Data: 2002-01-28 16:25:50
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Rafal Rajczuk <r...@s...onet.pl> wrote:

    > Wina jest po Twojej stronie, ja otwieram bez problemu.

    wina jest po stornie banku...
    .... kolo 15-16 chyba wylaczaja ten system...
    a od jakiejs 8 do 15 jest OK...

    chyba nowa polityka bezpieczenstwa sieciowego ;)))

    pozdrawiam

    romek

  • 4. Data: 2002-01-28 16:36:53
    Od: "pawgra" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > o godz. 17.40 zalogowalam sie w trymiga:)

    Gdzie???

    Przeciez na www.kredytbank.pl nie można się zalogowac.
    Tam mozna co najwyzej wejsc, ale tez tylko po to zeby
    rownie szybko stamtad wyjsc.

    Pozdrawiam ;-)

    --
    pawgra