    From: "Krab" <k...@h...pl_________>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LG netkonto
    Date: Tue, 29 Jan 2002 22:41:01 +0100

    > Jeżeli chodzi o kanał internetowy to mają jeden z lepszych - w mojej
    > opinii, mBank i LukasBank mają gorsze.

    po obecnych poprawkach - faktycznie system ten sprawuje sie calkiem znosnie
    Jednak nie osmielilbym sie dac takiego porowniania, ze jest jednym z
    lepszych - jesli do obslugi konta internetowego konieczny jest .... czlowiek
    jakiekolwiek zapytania - np o stan zlecen stalych czy wkladow (terminow) na
    netkombo - powoduje odpowiedz za posrednictwem ------ maila !!!! przy czym
    termin odpowiedzi zalezny jest chyba wylacznie od sympatii lub antypatuu ich
    pracownikow. Zdarzylo mi sie czekac np kilka dni (bez reklamacji)
    Jak dla mnie jest to po prostu smieszne i tak dlugo jak dlugo zamiast
    komputera beda odpowiadac jakies ludki - bank nie bedzie dla mnie mial
    opinii "jeden z lepszych"

    Swoja droga - zdziwiony jestem - w sumie, że posiadając niezlą ofertę - bank
    ten nie oferuje kont dla DG.(poprzez inet)
    Maja w sumie wszystko co im potrzebne, w tym zus - wystarczyla by im po
    prostu zmiana regulaminu aby - przejąc sporą klientelę. Tymczasem czekaja az
    inne embanki zabiorą im klientów. jak dla mnie dziwne postępowanie, ale może
    czegoś nie kumam :-))))