  • 1. Data: 2002-01-28 09:48:03
    Temat: szukam marmurka
    Od: s...@i...pl

    Witam. Zaczynam byc powoli zmeczony oferta pol-bankow na naszym rynku.
    Aczkolwiek sa one tanie, to oferuja one jedynie (bardzo) podstawowy
    zakres uslug. Zatesknilem za zwyklym, solidnym marmurkiem. Z oplatami
    moge sie pogodzic, byleby byly one na rozsadnym poziomie.
    Niemniej jednak taki bank powinien spelniac pare warunkow:
    -najwazniejsze: solidnosc banku (Pekao SA i Citibank od razu odpadaja)
    -duza siec placowek i bankomatow
    -mozliwosc zamowienia czekow
    -dostep online do centrum autoryzacyjnego kart
    -mozliwosc zalozenia konta walutowego
    -realizacja czekow z zagranicy
    -dostep do konta rowniez przez internet
    -w miare mozliwosci oddzialy odmiejscowione

    Czy cos takiego w ogloe istnieje?

  • 2. Data: 2002-01-28 11:28:19
    Temat: Re: szukam marmurka
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > -realizacja czekow z zagranicy
    > -dostep do konta rowniez przez internet
    > -w miare mozliwosci oddzialy odmiejscowione

    BZWBK ?

  • 3. Data: 2002-01-28 15:42:01
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...

    | BZWBK ?

    BPH (juz) PBK (wkrotce) S.A.

  • 4. Data: 2002-01-28 16:03:25
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    > BZWBK ?

    Niestety, nie mam etgo banku w okolicy...

  • 5. Data: 2002-01-28 16:42:52
    Od: "Andi" <a...@t...com.pl>

    BPH to moim skromnym zdaniem najlepszy wybór, kożystam już z tego banku
    ponad 7 lat. jest ok.

  • 6. Data: 2002-02-01 21:49:06
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Czy cos takiego w ogloe istnieje?