    From: "Krab" <k...@h...pl_________>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LG netkonto
    Date: Tue, 29 Jan 2002 23:07:35 +0100

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisał w wiadomości
    > jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o... fuzje :-)
    > oni chyba sami nie wiedza co z nimi bedzie, pisal tu ktos kiedys, ze
    > ma ich przejac nordea. a wtedy obecna oferta na pewno nie zostanie
    > zachowana :-)

    wiesz - to oczywiscie na dwoje babka wrozyla, mysle, ze i oni jednak maja
    obawy przed sporym odplywem klientow - i moze to byc przeszkoda w likwidacji
    lgnetu.
    Klienci inetowi - sa szczeg. mobilni i chyba maja tego swiadomosc.
    Osobiscie mialem konto w nordea (przez net) i na 100% nie wroce do czegos
    tak nedznego w ofercie - chocby w porownaniu do lgnetu - nordea przy lgnet
    sie po prostu nie umywa :_) co zreszta widac po postach tutaj na ich temat -
    praktycznie zero zainteresowania ich ofertą.
    Jesli by wiec zamiast lgnetu - nagle przydzielono mnie (powtornie he he) do
    niechcianej nordei (na ich obecnych warunkach) - to po prostu - podobnie jak
    zapewne wielu - zamkne to konto.
    Teraz - kiedy fuzja jest juz przypieczetowana - to byc moze maja jakies
    zakazy rozwojowe - ale w zeszlym roku mogli samodzielnie podejmowac decyzje.
    Problem widze raczej w jakims ograniczonym umysle w zarzadzie lgnetu -
    teorie te popieram przejsciem np. kierownika lgnetu do mbanku (izzy) w
    ostanich miesiacach - ale to oczywiscie spekulacja tylko - bo konkretnych
    ukladzikow u nich nie znam
    :-).