  • 1. Data: 2002-01-28 09:39:22
    Temat: pcf szukam informacji
    Od: "gmmucha" <f...@h...pl>

    Staram się o kredyt hipoteczny w polskim centrum finansowym, mieszczą się na
    Rodła w Warszawie,pobrali ode mnie masę dokumentów i wadium 1 %, potem
    zacząłem szukać informacji o tej firmie(i znalazłem pustkę) jeśli ktoś ma
    informacje o tej firmie to proszę o pomoc

    dziękuję mucha

  • 2. Data: 2002-01-28 22:14:05
    Temat: Re: pcf szukam informacji
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    gmmucha wrote:

> [...]
    > wadium 1 %, potem zacząłem szukać informacji o tej firmie(i
    > znalazłem pustkę) jeśli ktoś ma informacje o tej firmie to proszę o

    Nie lepiej było trochę zamienić kolejność?

    Kredytu niemal na pewno nie dostaniesz a z odzyskaniem wadium też
    raczej będziesz miał trudności. Nie znam tej firmy ale wszystkie
    krzaki działają podobnie - płacisz za rozpatrzenie wniosku, kredytu
    nie dostajesz, good bye. Może spróbuj postraszyć jakimś prawnikiem
    czy czymś, jeśli będziesz przekonujący jest jakaś nadzieja że Ci na
    odczepnego oddadzą...