  • 11. Data: 2002-01-08 16:10:59
    Temat: Re: [LG]Rozliczenie transakcji EC/MC
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Jesli mnie zle potraktuje to byc moze napisze :).

    > Może nie wiesz, ale "wyjaśnianie" reklamowanej transakcji trwa dość długi
    > czas i przez ten czas niestety nie zwrócą Ci pieniędzy.

    W swojej kilkuletniej juz przygodzie z kartami zdarzylo mi sie tylko jeden
    raz skladac reklamacje. I w archiwach grupy jest o tym ;). Bank rozpatrywal
    reklamacje dlugo, bo 6 m-cy i dodam ze do tego czasu nie wyjasnil tego [tak
    twierdzi] zwrocil mi kase z wlasnych srodkow.

    > No, ale jak ktoś ma dużo pieniędzy...
    > Życzę szczęścia w dalszym ciągu :-)

    Dziekuje :). Zrozum, jak nie twierdze, ze tak jest bardzo dobrze. Po prostu
    mnie to jakos specjalnie nie stresuje. Wydaje mi sie, ze sa latwiejsze
    sposoby na zdobycie numeru karty. Co wiecej znajomosc numeru daje mozliwosc
    zlozenia tylko zamowienia MO/TO/IO, a reklamacje tych przeciez zawsze sa
    rozstrzygane na korzysc klienta [tak twierdza bankowcy] ;).

    Maciej

  • 12. Data: 2002-01-08 16:58:20
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    [tak
    > twierdzi] zwrocil mi kase z wlasnych srodkow.

    To gratuluję- pisali tu tacy, którzy nie mieli tyle szczęścia...

> [...]
    > zlozenia tylko zamowienia MO/TO/IO, a reklamacje tych przeciez zawsze sa
    > rozstrzygane na korzysc klienta [tak twierdza bankowcy] ;).

    Nauczyłem się nie wierzyć bankowcom ;-)
    Dlaczego miec jeszcze jeden powód do zmartwienia ?
    Jak zmieniałem adres, to CKiC dwa wyciagi wysyłało na zupełnie inny- kto mi
    zagwarantuje, że odbiorca będzie zawsze uczciwy?
    Po co kusić los, jak można zwyczajnie wymazać te kilka cyfr z wyciągu.
    Grzegorz

  • 13. Data: 2002-01-08 17:08:41
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Grzegorz <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1f8e7$

    > Po co kusić los, jak można zwyczajnie wymazać te kilka cyfr z wyciągu.

    Ktore i tak zostaja na kazdym slipie u merchanta.

    Karol

  • 14. Data: 2002-01-08 20:30:45
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ktore i tak zostaja na kazdym slipie u merchanta.

    A co to zmienia ?
    Swego czasu i o tym była dyskusja.
    Nie na kazdym slipie zostaje cały numer karty.
    Grzegorz

  • 15. Data: 2002-01-09 09:37:43
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Grzegorz <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1fksa$7m8$...@n...tpi.pl...

    > A co to zmienia ?

    Przeciez Ty masz pretensje, ze bank przysyla Ci numer karty na wyciagu.

    Karol

  • 16. Data: 2002-01-09 12:01:55
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Przeciez Ty masz pretensje, ze bank przysyla Ci numer karty na
    wyciagu.

    No tak, stąd moje zakończenie "po co kusić los" :-)
    Może się nie zrozumieliśmy :-)))))
    Grzegorz

  • 17. Data: 2002-01-11 17:23:07
    Od: Karolona Godyń <k...@o...org.pl>

    ROBBO napisał(a):

    > W citi oczywiscie tak bylo ale juz nie jest chyba bo nie czytam

    Od mniej wiecej roku juz nie.

    Kajka

  • 18. Data: 2002-01-18 10:24:59
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Karolona Godyń" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości
    > Od mniej wiecej roku juz nie.

    ?
    Za Citiwize jakis czas temu podziekowalem (od czasu gdy jest mniej wiecej
    pieciokrotnie tanszy Lukas), ale numer karty (pelny) i aktualne saldo
    zadluzenia caly czas dostaje na wyciagu z konta (dawny Citibank Express a
    teraz chyba sie to nazywa CitiKonto)...

    NB Lukas tez przez jakis czas na wyciagach przesylal pelen numer karty, ale
    sie poprawil.

    Zdrowka, Grzesiek