  • 1. Data: 2002-01-08 13:31:11
    Temat: Kredyt mieszkaniowy
    Od: "Dante" <d...@h...com>

    Chcialbym wziac kredyt mieszkaniowy pokrywajacy 100% inwestycji na nowe
    mieszkanie w cenie 100-130 tys.
    W zwiazku z tym mam pytanie: Jakie warunki musialbym spelnic zeby go dostac
    i jaki bank bylby dla mnie najlepszy? (mam konto w PKO BP)

  • 2. Data: 2002-01-08 15:27:54
    Od: "Marcinowski, Przemyslaw" <P...@d...depfa-it.com>

> [...]
    > zeby go dostac
    > i jaki bank bylby dla mnie najlepszy? (mam konto w PKO BP)

    jakis czas temu w 100% to tylko GE Mieszkaniowy i LG
    a moze wie ktos o nowych ofertach w 2002 roku?

    pozdrawiam
    premek

  • 3. Data: 2002-01-08 16:38:13
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > W zwiazku z tym mam pytanie: Jakie warunki musialbym spelnic zeby go dostac
    > i jaki bank bylby dla mnie najlepszy? (mam konto w PKO BP)

    W PKO BP wziąłbyś przyzwoity kredyt mając tam konto, ale max na 80% inwestycji.
    Musiałbyś wytrzasnąć skąś 25 zł.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 4. Data: 2002-01-08 17:04:22
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Dante" <d...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    dostac
    > i jaki bank bylby dla mnie najlepszy? (mam konto w PKO BP)

    Z tym jest ogromny problem
    Musisz mieć zdolność kredytową (duże oficjalne dochody) i zabezpieczenie na
    1,5 wartości kredytu

    Ale nie licz , że dostaniesz 100% gdziekolwiek
    Na jak długo chcesz go wziąć ? 20 lat? Stać Cię spłacać ~15 tys.
    miesięcznie? Jeśli tak to po co ci kredyt na 100%

  • 5. Data: 2002-01-08 17:45:15
    Od: Witold A. Markow <P...@o...szczecin.pl>

    Dnia Tue, 8 Jan 2002 14:31:11 +0100, "Dante" <d...@h...com>
    uzyl(a) nastepujacych klawiszy:

    >Chcialbym wziac kredyt mieszkaniowy pokrywajacy 100% inwestycji na nowe
    >mieszkanie w cenie 100-130 tys.
    Wiekszosc bankow oferuje na max. 80%.

    WAM
    --
    Na ferie nad morze?
    Tylko z NadMorze.pl

  • 6. Data: 2002-01-09 08:01:16
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Dante <d...@h...com> wrote:
> [...]
    > W zwiazku z tym mam pytanie: Jakie warunki musialbym spelnic zeby go dostac
    > i jaki bank bylby dla mnie najlepszy? (mam konto w PKO BP)

    100% raczej nie masz szans.

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 7. Data: 2002-01-09 08:53:45
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.pl>

> [...]
    dostac
    > i jaki bank bylby dla mnie najlepszy? (mam konto w PKO BP)

    w ge banku mieszkaniowym maja cos takiego jak "kredyt dla mlodych
    profesjonalistow", ktorym kredytuja 100% inwestycji. trzeba miec
    wyksztalcenie wyzsze w "obiecujacym" zawodzie i prace w "renomowanej
    firmie".
    niestety warunki maja kiepskie (wysokie oprocentowanie).

    w.

  • 8. Data: 2002-01-09 10:22:58
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Dante :
    > Chcialbym wziac kredyt mieszkaniowy pokrywajacy 100% inwestycji na nowe
    > mieszkanie w cenie 100-130 tys.
    [...]

    To ja się podłączę pod wątek ze swoim pytaniem. Mianowicie kupuję
    mieszkanie w budującym się właśnie bloku. Cena oscyluje wokół 80kzł. Ze
    swoich oszczędności wpłaciłam i jeszcze wpłacę w sumie 65% wartości
    mieszkania. Dodatkowe dane: mam zamiar kupować mieszkanie sama, pracuję
    półtora roku na pełnym etacie, zarabiam netto w okolicach średniej. Czy mogę
    mieć problemy z uzyskaniem kredytu i gdzie najlepiej po niego startować?
    Aha, i z jakim wyprzedzeniem?

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 9. Data: 2002-01-09 11:27:00
    Od: <z...@w...home.pl>

> [...]
    > mieć problemy z uzyskaniem kredytu i gdzie najlepiej po niego startować?

    To zalezy od conajmniej kilku czynnikow - przede wszystkim budujacy wyznaczyl
    Ci pewnie jakis harmonogram splat, po drugie banki najczesciej wplacaja kredyt
    wykonawcy w transzach sprawdzajac postepy w budowie. Po trzecie sprawdzilbym na
    Twoim miejscu czy hipoteka nie jest w tej chwili obciazona np. zaciagnietym
    kredytem przez wykonawce - mi z tego powodu pozostalo wziecie kredytu w banku w
    ktorym developer zaciagnal swoj kredyt.
    Ale 35 % z 80 tys. to kwota na tyle niska, ze nie powinnas miec klopotow z
    dostaniem takiego kredytu - mi np. podobala sie oferta Kredyt Banku -
    oprocentowanie ponizej 7 % w CHF.

    KZ

  • 10. Data: 2002-01-09 15:07:31
    Od: "Szafranr" <s...@w...pl>

    > Ale nie licz , że dostaniesz 100% gdziekolwiek
    > Na jak długo chcesz go wziąć ? 20 lat? Stać Cię spłacać ~15 tys.
    > miesięcznie? Jeśli tak to po co ci kredyt na 100%

    sam jestem w podobnej sytuacji
    całkiem niedawno zacząłem zarabiac troszkę więcej co pozwoliło mi mysleć o
    zakupie mieszkania (od pół roku)

    mieszkanie dajmy na to kosztuje 150tys (takie co mnie interesuje)
    prowizja agencji wynosi około 3 % wartości transakcji - 4.5tys
    u notariusza należy zostawić około 5-6% (podatek wpisy, itd.) - ok. 7tys
    czyli, żeby wziąć kredyt na mieszkanie na 100% trzeba miec 12tys zł
    że nie wspomnę o kosztach urządzenia mieszkania

    pewnie z ekonomicznego punktu widzenia najlepiej byłoby poczekać zbierając
    intensywnie pieniązki, ale jakos nie chce mi się ten rok czekać

    łatwiej oddać te 1.5tys miesięcznie od razu