  • 1. Data: 2002-01-08 13:17:55
    Temat: [LG]Rozliczenie transakcji EC/MC
    Od: "Bartosz Tomala" <t...@f...hoga.pl>

    witam
    Dostałem wczoraj rozliczenie transakcji z karty EC/MC LG Petro. Przychodzi
    toto listem zwykłym i jest tam pełny numer karty. Gdy zadzwoniłem do
    ichniego centrum kart usłyszałem, że jest to normalna praktyka wśród banków
    i nie ma w tym nic niebezpiecznego. Czy ktoś zna jakikolwiek bank, który
    robi coś takiego??

    Bartosz Tomala

  • 2. Data: 2002-01-08 13:21:01
    Temat: Re: [LG]Rozliczenie transakcji EC/MC
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    banków
    > i nie ma w tym nic niebezpiecznego. Czy ktoś zna jakikolwiek bank, który

    Nie pamietam czy w Pekao mialem tam caly numer (chyba nie) ale rozliczenie
    bylo przesylane listem zwyklym.

    VC concerto (ach ta VC chargowa ;)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-08 13:31:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Bartosz Tomala" <t...@f...hoga.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i nie ma w tym nic niebezpiecznego. Czy ktoś zna jakikolwiek bank, który

    Kredyt Bank robil gdy VC byla obslugiwana przez Pekao. Czy dalej tak jest nie wiem,
    bo teraz jej nie uzywam, a jak zrobilem jedna transakcje to wcale nie przyslali ;).
    Generalnie tez nie widze w tym jakiegos szczegolnego zagrozenia. Dostaje tak od kilku
    lat i jeszcze nic sie nie stalo :).

    Maciej

  • 4. Data: 2002-01-08 13:35:29
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Daniellus <d...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1esf7$l6o$...@n...tpi.pl...
    > w pekao sa i ing nie pisza calego, kiedys ing tak robil, ale wycofali sie
    > tego kilka lat temu
    > co do przesylki zwyklej > standard w polskiej bankowosci

    A w zagranicznych bankowosciach?

    Karol

  • 5. Data: 2002-01-08 13:37:50
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:
    > banków

    > Nie pamietam czy w Pekao mialem tam caly numer (chyba nie) ale rozliczenie
    > bylo przesylane listem zwyklym.

    W citi oczywiscie tak bylo ale juz nie jest chyba bo nie czytam

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 6. Data: 2002-01-08 13:48:00
    Od: "Daniellus" <d...@i...pl>

    w pekao sa i ing nie pisza calego, kiedys ing tak robil, ale wycofali sie z
    tego kilka lat temu
    co do przesylki zwyklej > standard w polskiej bankowosci
    pozdrawiam
    daniellus

  • 7. Data: 2002-01-08 13:55:38
    Od: "Bartosz Tomala" <t...@f...hoga.pl>

> [...]

    Generalnie tez nie widze w tym jakiegos szczegolnego zagrozenia. Dostaje tak
    od kilku lat i jeszcze nic sie nie stalo :).

    Ryzyko może jest nie większe niż trafienie na nieuczciwego sprzedawce w
    sklepie czy restauracji, ale nie widze powodu zeby sie na dodatkowe
    wystawiac. Akurat mam tą (nie)przyjemnosc mieszkac w dosyc nieciekawej
    okolicy i skrzynka pocztowa nie jest dla mnie miejscem bezpiecznym (raz mi
    rąbneli Playboya z Inteligo:(( ). Rozumiem ze list zwykły jest standardem,
    ale gdyby wycieli kilka cyferek to byłoby miło. A najdziwniejsze w tym jest
    to, że nie można zrezygnować z otrzymywania wyciągów (i tak wszystko widać w
    LGnet). Można tylko zmienić adres korespondencyjny na oddział, a jest mi tam
    bardzo nie po drodze. I tak dobrze że nie mają prowizji jak w BZWBK za
    nieodebrane wyciągi:))

    Pozdrawiam
    Bartosz Tomala

  • 8. Data: 2002-01-08 14:33:32
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Karol" <a...@b...com> writes:

    > A w zagranicznych bankowosciach?

    No chyba tym bardziej... W USA przysylali mi karty VC poczta zwykla...

    MJ

  • 9. Data: 2002-01-08 15:50:40
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Lukas też po trzech pierwszych miesiącach funkcjonowania VC przestał
    drukować cały numer ( i chwała mu za to).
    Ale dopiero po telefonach klientów i pod wpływem listów na grupie ;-)))
    Potwierdzam, że pekao (z małej, bo mnie denerwuje) nie daje wydruków z
    pełnym numerem karty (żadnej wypukłej).

    Grzegorz

    PS
    LG twierdząc, że tak robi większość banków zwyczajnie łże.
    Dziwię się, że nie czytają co o nich myślą ludzie, a ludziom się dziwię się
    że nie zgłaszają bankowi problemu- może wtedy ktoś pomyśli.

  • 10. Data: 2002-01-08 15:55:43
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Generalnie tez nie widze w tym jakiegos szczegolnego zagrozenia. Dostaje tak
    od kilku lat i jeszcze nic sie nie stalo :).

    Jak coś się stanie, to na pewno napiszesz na grupie, jak to bank Cię źle
    potraktował itp. itd.
    Może nie wiesz, ale "wyjaśnianie" reklamowanej transakcji trwa dość długi
    czas i przez ten czas niestety nie zwrócą Ci pieniędzy.
    No, ale jak ktoś ma dużo pieniędzy...
    Życzę szczęścia w dalszym ciągu :-)
    Grzegorz