  • 1. Data: 2002-01-08 10:19:10
    Temat: Karta kred. Citibank
    Od: "snake" <s...@p...fm>

    Przed chwila był u mnie pan z Citybanku z "promocyjna" oferta karty
    kredytowej

    Proszę o krotka opinie o tej karcie obecnych lub byłych posiadaczy, gdzie
    tkwi hak na klienta ?

    Łukasz

  • 2. Data: 2002-01-08 10:24:19
    Temat: Re: Karta kred. Citibank
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jan 08, 2002 at 11:19:10AM +0100, snake wrote:

    > Proszę o krotka opinie o tej karcie obecnych lub byłych posiadaczy, gdzie
    > tkwi hak na klienta ?

    . Wysokie koszty korzystania z kredytu,
    . wysokie koszty "zapomnienia" splacenia karty w terminie (np. przelew
    dzien pozniej),
    . kontakt z bezczelna obsluga via citiphone,
    . malo bezpieczny system citi direct (przez nich reklamowany jako
    najbezpieczniejszy w usa - tylko ze to inne produkty) do podgladania
    transakcji
    . mozliwosc zablokowania karty jesli citi nie moze sie z posiadaczem
    skontaktowac i zweryfikowac ostatnich zakupow (np. jestes w kraju
    gdzie nie dzialaja komorki).

    Poza tym ta karta jest niezla, mam i uzywam. Z zalet mozna wymienic
    niska odpowiedzialnosc klienta w przypadku utraty karty.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-01-08 10:27:37
    Od: "marek" <h...@p...fm>

    dot. Visy srebrnej

    -oprócz opłaty rocznej 75PLN (choć może w promocji jesteś z niej
    zwolniony), 6,5 PLN miesięcznie za "pakiet bezpieczeństwa" (są jeszcze
    jakieś opcjonalnie płatne "bajery"),

    - jeśli nie spłacisz w terminie minimalnej kwoty to 75 PLN kary, jeśli
    zdecydujesz się kredytować dłużej niż 51 (chyba) dni, to oprocentowanie
    kredytu "jedyne" 3,4% miesięcznie,

    jeśli się nie będziesz nadmiernie kredytował i spłacał wszystko w terminie
    to jest to bardzo dobry produkt, jeszcze nigdy w kraju, bądź za granicą nie
    miałem problemów z przeprowadzaniem transakcji,

    często różne zniżki w sklepach, restauracjach itp., ale głównie w dużych
    miastach...

  • 4. Data: 2002-01-08 12:08:17
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    snake <s...@p...fm> wrote:
    > Przed chwila był u mnie pan z Citybanku z "promocyjna" oferta karty
    > kredytowej

    > Proszę o krotka opinie o tej karcie obecnych lub byłych posiadaczy, gdzie
    > tkwi hak na klienta ?

    Opłata za ubezpieczenie transakcji - 6.50 miesięcznie i strasznie
    wysokie oprocentowanie - 44% rocznie.

    Bardzo wysokie opłaty za przekroczenie limitu i za opóxnienie spłaty.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 5. Data: 2002-01-08 13:34:35
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    > Przed chwila był u mnie pan z Citybanku z "promocyjna" oferta karty
    > kredytowej

    Jesli jestes abonentem IDEi i masz udokumentowane min. 1500 netto zarobkow
    miesiecznie mozesz miec karte BZWBK IDEA Profit za darmo.

    AO

  • 6. Data: 2002-01-08 13:39:36
    Od: "pawgra" <p...@i...pl>

    > Jesli jestes abonentem IDEi i masz udokumentowane min. 1500 netto zarobkow
    > miesiecznie mozesz miec karte BZWBK IDEA Profit za darmo.
    >
    > AO

    Ale tylko przez pierwszy rok. Następne juz platne.

    Pozdrawiam

    pawgra

  • 7. Data: 2002-01-08 14:47:47
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Opłata za ubezpieczenie transakcji - 6.50 miesięcznie i strasznie
    > wysokie oprocentowanie - 44% rocznie.

    I to liczone od DNIA TRANSAKCJI a nie od terminu wpłaty. Ugotowałem sie
    tak kiedyś, gdy nie chciałem wszystkiego spłacać, a na ostatnim wyciagu
    był spory zakup sprzed kilkudziesięciu dni z Niemiec (bo tyle czasami
    trwa obciążenie). Pomyślałem, za parę dni wypłata wtedy spłacę resztę.
    Jak mi naliczyli odsetki to nie mogłem dojść do siebie.

    BaLab

  • 8. Data: 2002-01-08 16:53:00
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > >

    > Jesli jestes abonentem IDEi i masz udokumentowane min. 1500 netto zarobkow
    > miesiecznie mozesz miec karte BZWBK IDEA Profit za darmo.

    Bez zakładania konta w BZ WBK?

    TM

  • 9. Data: 2002-01-08 16:53:55
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    Pozdrawiam!
    Mam karte BZ WBK S.A.
    Pierwsza nic Ciebie nie kosztuje. Wznowienie (poki co) 65 zl. Poza tym bez
    zadnych oplat za jakis tam pakiet bezpieczenstwa jak w Citi (ktora tez mam
    :-)))) ).
    --
    Pozdrowienia
    Sław

  • 10. Data: 2002-01-08 18:20:58
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...home.pl>

    Użytkownik snake <s...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1egmq$nr5$...@n...tpi.pl...
    > Przed chwila był u mnie pan z Citybanku z "promocyjna" oferta karty
    > kredytowej
    >
    > Proszę o krotka opinie o tej karcie obecnych lub byłych posiadaczy, gdzie
    > tkwi hak na klienta ?

    Ja bylem takim klientem. Jesli chcesz miec swiety spokoj, to odradzam. CITI
    nie ma nawet za grosz honoru. Etyka to dla nich slowo obce. Ublagali mnie,
    bym nie wysylal skargi do GINB i do Rzecznika Praw Konsumenta. W zamian
    mielismy sprawe zalatwic polubownie. Ja swoja czesc wykonalem.... oni nie
    raczyli. A potem juz mi sie nie chcialo nad tym wszystkim tracic czasu.

    CITI byl pierwszym bankiem, ktory trafil na moja czarna liste. Wszystkim
    moim znajomym odradzam korzystanie z jego uslug. Teraz do grona dolaczyl w
    podobny sposob Deutche Bank... :(((( Szkoda.

    Pozdrawiam i zycze kontaktow z lepszymi bankami

    --

    Jacek Maliszewski
    Analityk Bankier.pl / Euromoney.pl