    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [LG]Rozliczenie transakcji EC/MC
    Date: Tue, 8 Jan 2002 17:10:59 +0100

    Jesli mnie zle potraktuje to byc moze napisze :).

    > Może nie wiesz, ale "wyjaśnianie" reklamowanej transakcji trwa dość długi
    > czas i przez ten czas niestety nie zwrócą Ci pieniędzy.

    W swojej kilkuletniej juz przygodzie z kartami zdarzylo mi sie tylko jeden
    raz skladac reklamacje. I w archiwach grupy jest o tym ;). Bank rozpatrywal
    reklamacje dlugo, bo 6 m-cy i dodam ze do tego czasu nie wyjasnil tego [tak
    twierdzi] zwrocil mi kase z wlasnych srodkow.

    > No, ale jak ktoś ma dużo pieniędzy...
    > Życzę szczęścia w dalszym ciągu :-)

    Dziekuje :). Zrozum, jak nie twierdze, ze tak jest bardzo dobrze. Po prostu
    mnie to jakos specjalnie nie stresuje. Wydaje mi sie, ze sa latwiejsze
    sposoby na zdobycie numeru karty. Co wiecej znajomosc numeru daje mozliwosc
    zlozenia tylko zamowienia MO/TO/IO, a reklamacje tych przeciez zawsze sa
    rozstrzygane na korzysc klienta [tak twierdza bankowcy] ;).

    Maciej