  • 1. Data: 2002-01-08 12:53:19
    Temat: Bankowość po angielsku - PILNE
    Od: "Wojtas" <w...@p...onet.pl>

    Witam wszytstkich!

    Mam do Was wielka prosbe.
    Jutro moja dziewczyna ma test z angielskiego w Banku Handlowym
    (rekrutacyjny). Bedzie on polegal na doborze odpowiedzi na pytania klienta w
    banku.
    Prosilbym bardzo o adresy stron z materialami o angielskim słownictwie
    dotyczącym bankowości.

    Z góry dziękuję.

    PS. Może ktoś wie coś o tym teście? Rekrutacja jest do działu windykacji.

    Wojtek

  • 2. Data: 2002-01-08 13:00:04
    Temat: Re: Bankowość po angielsku - PILNE
    Od: <a...@2...pl>

> [...]
    >
    > Z góry dziękuję.
    >

    > PS. Może ktoœ wie coœ o tym teœcie? Rekrutacja jest do działu windykacji.

    Zapytaj na grupie pl.hum.tluamczenia

    Agnieszka

  • 3. Data: 2002-01-08 13:04:28
    Temat: Re: Bankowo?ć po angielsku - PILNE
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > PS. Może ktoś wie coś o tym teście? Rekrutacja jest do działu windykacji.

    Widzialem miedys takie ksiazeczki angielski w reklamie - i cos podobnego
    angielski w bankowsci.
    Poza tym niesmiertelna Swide polecam ;))))

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-01-08 13:32:34
    Od: "Agata" <a...@p...pl>

    | Witam wszytstkich!
    |
    | Mam do Was wielka prosbe.
    | Jutro moja dziewczyna ma test z angielskiego w Banku
    Handlowym.............

    Witam,
    Moj kolega mial dzisiaj takowa rozmowe.
    Test sklada sie z kilku czesci:
    I- dopasowanie odpowiednich antonimow (np. zysk, strata etc.)
    II- dopasowanie wyrazow do opisu sytuacji (np. trnasfer, bilans, debet etc.)
    III- proste zadania matematyczne majace na celu obliczenie np. koszt
    produktu znajac cene sprzedazy.
    IV- zadania matematyczne z jedna niewiadoma (uklady rownan)
    V- zamiana ulamkow zwyklych na dziesietne oraz zamiana % na ulamki
    VI- test IQ po angielsku (zadania logiczne)
    VII- tlumaczenie tekstu reklamowego Citibanku z angielskiego na polski.

    Mam nadzieje, ze sie przyda.
    Zycze twojej dziewczynie powodzenia.

    Pozdrawiam,
    Agata