  • 1. Data: 2002-01-08 13:03:51
    Temat: kredyt budowlany w DB24
    Od: "Janusz Skrzypkowski" <j...@a...pl>

    czy bral ktos kredyt budowlany w DB24? przy czym chodzi mi o sytuacje
    samodzielnej budowy a nie z developerem.

    a oto pytanie: jak sa rozliczane kolejne transze kredytu: czy wedlug
    przedstawianych rachunkow czy tez na podstawie wizji/zdjec.

    w standardowej umowie jest zapisane, ze z powodu braku rachunow bank moze
    wypowiedziec umowe. przedstawiciele twierdza zas, ze nigdy nie sprawdzaja
    rachunkow a tylko robia sobie zdjecia.

    bede probowal negocjowac zmiane tego zapisu ale to moze byc trudne. jesli
    faktycznie nie beda sklonni usunac tego zapisu to chyba zrezygnuje z tego
    banku.

    chyba, ze odzew z grupy bedzie poytywny.

    pozdro.

    --
    Janusz S.
    .

  • 2. Data: 2002-01-10 20:19:36
    Temat: Re: kredyt budowlany w DB24
    Od: Jacek Sztajnke <s...@w...pl>

    On Tue, 8 Jan 2002 14:03:51 +0100
    "Janusz Skrzypkowski" <j...@a...pl> wrote:

> [...]
    >
    > a oto pytanie: jak sa rozliczane kolejne transze kredytu: czy wedlug
    > przedstawianych rachunkow czy tez na podstawie wizji/zdjec.

    Bralem kredyt mieszkaniowy w DB rok temu. Nie interesowalo ich
    ile place spoldzielni, lecz przyslali swojego rzeczoznawce (za co musialem
    zaplacic) i on wycenil 1metr kwadratowy mojego mieszkania.
    (w jego wycenie metr kosztowal 2200zl, podczas gdy placilem 2100zl).

    J.

  • 3. Data: 2002-01-18 13:30:33
    Od: "Przemyslaw" <2...@w...pl>

    > czy bral ktos kredyt budowlany w DB24? przy czym chodzi mi o sytuacje
    > samodzielnej budowy a nie z developerem.

    mialem kontakt z tym bankiem - zrezygnowalem jako ze trzeba niezwykle
    dokladnie udowodnic swoj dochod. to jest trudne jak ktos jest prywaciarzem.

> [...]
    > wypowiedziec umowe. przedstawiciele twierdza zas, ze nigdy nie sprawdzaja

    pomysl chwile - co jest wiazaca dla banku ciebie czy sadu ? to co
    podpisujesz w formie umowy, czy to co ci powie jakis glupek przez telefon.

    > bede probowal negocjowac zmiane tego zapisu ale to moze byc trudne. jesli
    > faktycznie nie beda sklonni usunac tego zapisu to chyba zrezygnuje z tego
    > banku.

    slusznie. w kontaktach z tym bankiem odnioslem wrazenie, ze traktuja nas jak
    kraj afrykanski.