  • 1. Data: 2003-03-13 18:34:05
    Temat: LG Petro Bank ? - zapytanie
    Od: ":: pit ::" <p...@s...pl>

    Witam Wszystkich Grupowiczow ! :-)

    Zamierzam zmienic bank prowadzacy moj rachunek i czesto korzystam z
    internetu obslugujac swoje konto, a oferta LG Banku wydaje mi sie ciekawa i
    dobra,
    prosze jednak Was (mam na mysli Klientow tego banku) o opinie na temat tego
    banku i oferowanych przez niego uslug.

    Dziekuje i Pozdrawiam Wszystkich
    pit

  • 2. Data: 2003-03-13 22:28:43
    Temat: Re: LG Petro Bank ? - zapytanie
    Od: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>

    Użytkownik ":: pit ::" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dobra,
    > prosze jednak Was (mam na mysli Klientow tego banku) o opinie na temat

    Od 3 miesięcy korzystam z usług LG (w połączeniu z Inteligo ze względu na
    bankomaty)
    i w sumie jestem zadowolony. Jednak bank tan ma najsłabsze zabezpieczenia ze
    wszystkich
    oferujących dostęp do konta przez internet (brak tokena czy haseł
    jednorazowych).
    Wkurza mnie tylko jedna rzecz otóż gdy chcę zrobić jednorazowy przelew to
    trzeba definiować
    kontrachenta, wpisywać jego nazwę, adres itd. niby taki detal ale jednak ;)
    I jeszcze jedna rzecz zakładanie konta trwało u mnie miesiąc (2 tygodnie
    żonglerka z umowami
    i kolejne 2 tygodnie czekałem na kartę ).

    Pozdrawiam
    Toomaas

  • 3. Data: 2003-03-14 08:16:10
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    :: pit :: wrote:
> [...]
    > prosze jednak Was (mam na mysli Klientow tego banku) o opinie na
    > temat tego banku i oferowanych przez niego uslug.

    obecnie najlepsza oferta wsrod kont bezplatnych - najlepsze oprocentowanie,
    mozliwosc korzystania z kasy przy wplatyach gotowki, wysokie limity wyplaty
    gotowki z bankomatu (nie marne 1tys w mBanku ale 5tys). I to wszystko za
    darmo. Wada tego konta jest to, ze niedlugo zostanie pewnie zamienione na
    jakis nieciekawy wariant konta Nordei...A szkoda - w ten sposob z rynku
    zniknie najciekawsza oferta...

    D.

  • 4. Data: 2003-03-14 08:44:46
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > dobra,
    > prosze jednak Was (mam na mysli Klientow tego banku) o opinie na temat tego

    Nie polecam. (Sam jestem na etapie likwidowania konto w LG Petrobanku.)
    Po pierwsze - kiepskie zabezpieczenia. Po drugie - mało kompetentna obsługa. Po
    trzecie - na kartę (Maestro) czekałem dwa miesiące. Po czwarte - niedawno
    przejęła ich Nordea (a tej nie polecam jeszcze bardziej - właśnie udało mi się
    zlikwidować u nich konto).
    Z plusów - dobre oprocentowanie.

    m23m

  • 5. Data: 2003-03-14 09:00:53
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

> [...]
    > dobra,
    > prosze jednak Was (mam na mysli Klientow tego banku) o opinie na temat

    Ogólnie jestem dość zadowolony. Pewne niedociągnięcia rekompensuje brak
    opłat ;-)
    Na plus: wysokie oprocentowanie. Ale boję się, że po przejęciu przez Nordea
    Bank wzrosną opłaty i obniży się standard.

    RJCz

  • 6. Data: 2003-03-15 22:26:53
    Od: p...@p...onet.pl

    Ja jestem zadowolona. Wysokie oprocentowanie, bez problemu bezpłatne wpłaty i
    wypłaty w banku (mam blisko), bezpłatne przelewy. Nie korzystam z bankomatów,
    raczej przelewam pieniądze do innego banku. Natomiast dużą wadą jest całkowicie
    nieczytelna historia operacji.

  • 7. Data: 2003-03-15 23:46:17
    Od: A_Zet <a...@8...trzepak.pl>

    Dnia 15 Mar 2003 23:26:53 +0100, p...@p...onet.pl
    napisał(a):

    >Natomiast dużą wadą jest całkowicie
    >nieczytelna historia operacji.

    Bez przesady. Jest sklep, jest kwota, no moze data ksiegowania
    zamiast daty operacji, co przy kilkudniowym poslizgu czasem zaciera
    swiadomosc zakupu. :-) Ale to oznacza chyba rowniez opoznienie w
    obciazeniu.

    --
    Adek

  • 8. Data: 2003-03-17 10:37:09
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > zamiast daty operacji, co przy kilkudniowym poslizgu czasem zaciera
    > swiadomosc zakupu. :-)  Ale to oznacza chyba rowniez opoznienie w

    No co Ty? A te ich wieczne przesuwy pomiędzy NetKontem i NetKombo...
    Pogubić się można!

    m23m

  • 9. Data: 2003-03-17 12:12:14
    Od: A_Zet <a...@8...trzepak.pl>

    Dnia 17 Mar 2003 11:37:09 +0100, m...@o...pl napisał(a):

    >No co Ty? A te ich wieczne przesuwy pomiędzy NetKontem i NetKombo...
    >Pogubić się można!

    Czemu? :-) Gdy masz na Konto >1000 przesuwaja cale kawalki po 1000 na
    Kombo, gdy zabraknie na Konto, biora z Komba tylko 500 i wowczas masz
    tak, ze starsze kawalki na Kombo leza wyzej oprocentowane. Pewno,
    wniknąć ktora "starsza" piecsetka sie nie da, ale tez i takiej
    potrzeby nie widze. Historia operacji zakupow czy zasilen zewnetrznych
    jest calkowicie czytelna, nic wiecej nie trzeba. W sumie uwazam, ze
    nie ma co wybrzydzac na czytelnosc historii operacji, gdyz poza
    sweepowaniem, ktorego efekt jest zawsze absolutnie czytelny, nie ma co
    narzekac. Nie da sie na dobra sprawe sprawdzic jedynie reklamowanej
    zasady "Im starsze kawalki na Kombo - to wyzej oprocentowane". Ale po
    co...

    --
    Adek