  • 1. Data: 2003-03-13 16:51:46
    Temat: UWAGA na konto firmowe w INTELIGO!
    Od: "Marcin Wirkus" <m...@n...com>

    hamoki z pko bp zmienili tabele oplat i teraz co by z konta formowego
    wyplacic kase w bankomacie trzeba zaplacici 4,50 we wlasnym bankomacie nie
    dosc ze pobieraja oplate 3,99 i za przelew 1,49 to teraz jeszcze takie
    swinstow teraz... chyba sie wypisze...

    Marcin Wirkus

    [ turystyka: www.gory.giorgi.pl - www.nadmorzem.com ]
    [ turystyka biznesowa: www.konferencje.net ]
    [ strony www i poligrafia: www.ope.pl ]
    [ skontaktuj się z nami: i...@o...pl ]
    [ tel. +48 609 167 595, Gadu Gadu: 1122902 ]

  • 2. Data: 2003-03-13 18:09:14
    Temat: Re: UWAGA na konto firmowe w INTELIGO!
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin Wirkus"
    > wyplacic kase w bankomacie trzeba zaplacici 4,50 we wlasnym bankomacie nie

    a nie mozna robic przelewow SMS na konto prywatne i z niego wyplacac?
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-03-13 18:32:54
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał:
    > a nie mozna robic przelewow SMS na konto prywatne i z niego wyplacac?

    Weź nie żartuj !! Jeśli doliczyć do tych chorych opłat jeszcze 5zl za serwis
    sms, to wychodzi ok 20zl/mc ! Sa lepsze oferty...

  • 4. Data: 2003-03-13 20:07:19
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Marcin Wirkus"
    >
    > a nie mozna robic przelewow SMS na konto prywatne i z niego wyplacac?

    Kombinujesz - i dobrze o tym wiesz ;-))) Pora przyznać, że dzisiaj konto
    firmowe Inteligo jest po prostu kiepściutkie.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 5. Data: 2003-03-13 21:56:33
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > nie

    > Kombinujesz - i dobrze o tym wiesz ;-))) Pora przyznać, że dzisiaj konto
    > firmowe Inteligo jest po prostu kiepściutkie.

    Ogólna reguła jest taka, że konta firmowe są droższe w utrzymaniu od
    roropodobnych. Jeżeli nie są to będą. Dlatego propozycja poprzednika,
    która, jak mniemam sprowadza się do tego by operacje karciano-gotówkowe
    obsługiwać kontem osobistym jest jak najbardziej na miejscu.
    Zaliczka na konto prywatne (to jak kto ma pełną księgowość), rozliczenie
    zaliczki, zwrot niewykorzystanej zaliczki etc.
    Rozróżnienie konta "firmowego" od osobistego w przypadku kont dla osób
    na DG itp. bez osobowości prawnej to żenada, bo jedyna różnica polega
    właściwie na tym, by lepiej delikwenta skubnąć odwołując się do
    regulaminowego zakazu prowadzenia rozliczeń gospodarczych przez ror.

    Pzdr: Dogbert

  • 6. Data: 2003-03-13 22:46:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    No Name wrote:
> [...]
    > poprzednika, która, jak mniemam sprowadza się do tego by operacje
    > karciano-gotówkowe obsługiwać kontem osobistym jest jak najbardziej

    Taaa. A nie lepiej od razu przeniesc sie do VWBanku lub mBanku?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 7. Data: 2003-03-13 23:08:04
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Taaa. A nie lepiej od razu przeniesc sie do VWBanku lub mBanku?

    Lepiej.

    Ja mam akurat tak, że konto firmowe musi być "prawdziwe" - dziewczę
    przygotowuje przelewy, które kto inny zatwierdza i jeszcze parę takich
    perełek, więc mB (biznes) nie wchodzi raczej w grę - ale dla DG jest
    fajny i cenię go za konsekwentne trzymanie się pomysłu "darmowości" -
    chociaż - zmusiłeś mnie do zajrzenia do TOiP - karta 3,50 miesięcznie ,
    wypłata z Euronetu 2 zł - więc tak całkiem darmo nie jest, a z pewnością
    drożej niż e, izzy czy max, więc podtrzymuję, że firmowe zawsze droższe.

    Pzdr: Dogbert

  • 8. Data: 2003-03-14 07:24:07
    Od: "PiotreK" <n...@b...gnet.pl>

    A ja sie przenosze z kontem firmowym do mBanku, juz zalozylem sobie tam
    konto, i widze ze niestety bedzie mi brakowalo funkcjonalnosci z Inteligo.
    Ale bedzie mnie to minimalnie mniej kosztowalo, i nawet nie robie tego zeby
    te koszty obnizyc bo sa one smieszne, ale dla zasady, nie postepuje sie z
    klientem tak jak to robi bank Inteligo.

    pozdrawiam

    PiotreK

  • 9. Data: 2003-03-14 07:39:57
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek"

    > Weź nie żartuj !! Jeśli doliczyć do tych chorych opłat jeszcze 5zl za
    serwis
    > sms, to wychodzi ok 20zl/mc ! Sa lepsze oferty...

    a Email-Money ?
    *** blad ***

  • 10. Data: 2003-03-14 08:29:47
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał:

    > Użytkownik "Witek"

    > a Email-Money ?

    Żartujesz prawda ? ;)
    Nawet za 15zl/mc sa lepsze oferty !! np. Multi i Nordea