  • 1. Data: 2003-03-13 13:45:52
    Temat: kredyt odnawialny w mBanku
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Witam
    Zlozylem wniosek w mBanku, o kredyt odnawialny, na podstawie historii
    operacji z poprzedniego konta w innym banku. Kalkulator internetowy wyliczyl
    mi kwote okolo 7 tys. zl. Tutaj moje pytanie: Czy czesto zdarza sie aby
    wniosek o kredyt zostal odrzucony, badz bardzo pomniejszony (jako min.
    podalem kwote 6 tys.), biorac pod uwage, ze dopelnilem wszystkich
    formalnosci i rowniez dane ktore podalem podczas skladania wniosku pokrywaja
    sie z tym co widnieje na przeslanych do nich dokumentach. Zalezy mi na tym
    kredycie i stad moje pytanie.
    Ponadto Pani powiedziala mi, ze czas oczekiwania na rozpatrzenie wniosku
    ostatnio wydluzyl sie do 3 tygodni :(
    Napiszcie, jesli sami staraliscie sie o taki kredyt, jak bylo w waszych
    przypadkach i czy mieliscie jakies problemy.
    Dzieki.

    Pozdrawiam, Łukasz Wiśniewski