  • 1. Data: 2003-03-13 15:04:15
    Temat: Inteligo (bankomaty Euronet) wyplata
    Od: "Maniek" <f...@i...pl>

    Witam
    Czy dobrze odczytalem nowy cennik Inteligo z 12.03.2003
    za wyplate w bankomacie Euronet trzeba zabulic 4,50 Pln ??!?!?!?!?!?
    a z bankomatow PKO BP jest 0,00 Pln ?
    To mi udogodnienie ...!

    Pozdr.
    Maniek

  • 2. Data: 2003-03-13 15:05:25
    Temat: Re: Inteligo (bankomaty Euronet) wyplata
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Maniek" <f...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > Czy dobrze odczytalem nowy cennik Inteligo z 12.03.2003
    > za wyplate w bankomacie Euronet trzeba zabulic 4,50 Pln ??!?!?!?!?!?

    Niestety dobrze.

  • 3. Data: 2003-03-13 17:19:21
    Od: "bar" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maniek" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy dobrze odczytalem nowy cennik Inteligo z 12.03.2003
    > za wyplate w bankomacie Euronet trzeba zabulic 4,50 Pln ??!?!?!?!?!?

    To nie udogodnienie, tylko dostosowanie do panujacej sytuacji na rynku.
    Przeciez w wiekszosci bankow wyplaty z wlasnych bankomatow sa bez prowizji,
    a z obcych z prowizja, wiec czemu tu sie dziwic? Euronet to nie instytucja
    chartytatywna i do PKO BP rowniez nie nalezy wiec bank musi mu placic za
    transakcjie klientow.
    pozd,
    bar

  • 4. Data: 2003-03-13 17:47:14
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    bar wrote:
    [...]

    > To nie udogodnienie, tylko dostosowanie do panujacej sytuacji na rynku.
    Sytuacja na rynku to trend raczej w drugą stronę - darmowe wypłaty z
    euronetu dla Pekao SA,BPH(że o mBanku nie wspomnę)
> [...]
    > chartytatywna i do PKO BP rowniez nie nalezy wiec bank musi mu placic za
    Poza tym _SPOSÓB_ w jaki poinformowano o tym klientów jest poniżej
    wszelkiej krytyki i wcale nie jestem pewien czy nie dałoby się go (np. w
    UOKiK) zaskarżyć.
    KJ

  • 5. Data: 2003-03-13 18:41:22
    Od: "olo" <n...@d...pl>

    > Sytuacja na rynku to trend raczej w drugą stronę - darmowe wypłaty z
    > euronetu dla Pekao SA,BPH(że o mBanku nie wspomnę)

    i słusznie że nie wspominasz o mBanku bo to całkowicie chybiony przykład
    mBank oferuję wypłaty bezpłatnie TYLKO z Euronetu, zaś inteligo do niedawna
    dawało wypłaty i z Euronetu i z PKO BP

    różnica jest znacząca, szczególnie teraz, gdy Euronet porobił mnóstwo
    dziwnych przetasowań i przemieszczeń bankomatów.
    Dla mnie przykładowo (mieszkam w Krakowie) najbliższy bankomat Euronetu to
    jakieś 4 km od domu (praktycznie zostały tylko w dużych marketach)
    Zaś bankomat PKO BP to jakieś 500 metrów od domu

    > Poza tym _SPOSÓB_ w jaki poinformowano o tym klientów jest poniżej
    > wszelkiej krytyki i wcale nie jestem pewien czy nie dałoby się go (np. w
    > UOKiK) zaskarżyć.

    sposób rzeczywiście paskudny, choć dla Inteligo niestety typowy,

  • 6. Data: 2003-03-13 18:52:47
    Od: w...@p...onet.pl

    > "Maniek" <f...@i...pl> wrote in message
    > >
    > Niestety dobrze.

    Dlaczego niestety. Ja bym się cieszył bo w mojej pipidówie są 4 bankomaty PKO,
    a najbliższy EURONETU jest w odległości 170km!!!!!!

  • 7. Data: 2003-03-13 21:11:02
    Od: "Rafał.M" <r...@w...de>

    To jak to jest???
    Na stronie inteligo jest napisane że płaci się 4,50 zł. za wypłatę w
    bankomatach własnych czyli PKO BP i Euronetu czy może się mylę? Z bankomatów
    PKO BP też pobierają te 4,50 zł.???

    pzdr
    Rafał

  • 8. Data: 2003-03-13 21:11:51
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Rafał.M" <r...@w...de> wrote in message
> [...]
    > Na stronie inteligo jest napisane że płaci się 4,50 zł. za wypłatę w
    > bankomatach własnych czyli PKO BP i Euronetu czy może się mylę? Z

    Konta firmowe tak.
    Indywidalne: własne - nie, euronet -tak

  • 9. Data: 2003-03-14 12:53:04
    Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy dobrze odczytalem nowy cennik Inteligo z 12.03.2003
    > za wyplate w bankomacie Euronet trzeba zabulic 4,50 Pln ??!?!?!?!?!?

    No coz zdaje sie ze kreca sobie sznur na szyje. Oplate za karte
    przecierpialem ale to jest #$@%^$#^ i #$%^ im w &^#@ . Nie po to
    zakladalem konto internetowe zeby miec cokolwiek wspolnego z PKO BP ,

    Pozdrawiam
    Zonzi