    From: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LG Petro Bank ? - zapytanie
    Date: Thu, 13 Mar 2003 23:28:43 +0100

    Użytkownik ":: pit ::" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:b4qivl$5n$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam Wszystkich Grupowiczow ! :-)
    >
    > Zamierzam zmienic bank prowadzacy moj rachunek i czesto korzystam z
    > internetu obslugujac swoje konto, a oferta LG Banku wydaje mi sie ciekawa
    > dobra,
    > prosze jednak Was (mam na mysli Klientow tego banku) o opinie na temat
    tego
    > banku i oferowanych przez niego uslug.

    Od 3 miesięcy korzystam z usług LG (w połączeniu z Inteligo ze względu na
    bankomaty)
    i w sumie jestem zadowolony. Jednak bank tan ma najsłabsze zabezpieczenia ze
    wszystkich
    oferujących dostęp do konta przez internet (brak tokena czy haseł
    jednorazowych).
    Wkurza mnie tylko jedna rzecz otóż gdy chcę zrobić jednorazowy przelew to
    trzeba definiować
    kontrachenta, wpisywać jego nazwę, adres itd. niby taki detal ale jednak ;)
    I jeszcze jedna rzecz zakładanie konta trwało u mnie miesiąc (2 tygodnie
    żonglerka z umowami
    i kolejne 2 tygodnie czekałem na kartę ).

    Pozdrawiam
    Toomaas