  • 1. Data: 2004-02-15 09:40:25
    Temat: Co to za bank?
    Od: młody <m...@w...pl>

    Znalazłem coś takiego
    http://tinyurl.com/35nmn
    Nie słyszalem o tym banku, czy to przekręt?

    --
    młody

  • 2. Data: 2004-02-15 09:55:34
    Temat: Re: Co to za bank?
    Od: "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl>

    wg. mnie to archiwalna strona handlobanku, który teraz nazywa się Citibank.

    MOGĘ SIĘ MYLIĆ!

  • 3. Data: 2004-02-15 10:03:33
    Od: "MŁG" <m...@g...pl>

    Witaj,

    Twoj nick wyjasnia pytanie ktore zadales :) Widac, ja jestem nieco starszy,
    a przynajmniej na tyle, by wiedziec ze Handlobank to nie zaden przekret,
    tylko jeden z historycznych juz etapow rozwoju polskiej bankowosci
    detalicznej. Po wykupieniu Banku Handlowego przez Citi, Handlobank
    postanowiono zlikwidowac, zastepujac wszystkie jego oddzialy, oddzialami
    Citibanku. To wlasnie po Handlobanku Citi odziedziczyl m.in. embosery, ktore
    umozliwiaja wydanie Ci karty Maestro do nowo otwieranego rachunku juz w
    chwili jego zakladania. Ehhh....sentymentalnie sie zrobilo :) Tak czy
    inaczej, obecnie strona ktora podales to jedynie historyczny zapis tego, jak
    wygladala kiedys witryna Handlobanku. Fajnie, ze ktos ja zarchiwizowal.

    Pozdrowka!

    MŁG

  • 4. Data: 2004-02-15 15:54:48
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-15 11:03, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako MŁG wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > wygladala kiedys witryna Handlobanku. Fajnie, ze ktos ja zarchiwizowal.

    Niestety za pomocą "starych danych" nie pozwala się zalogować i robić
    virtualnych przelewów ;)
    Szkoda , że nie zarchiwizowali wszystkiego .. rzeczywiście aż ciepło się
    zrobiło ;)

    Nie wiedziałem, że jeszcze zobacze kiedyś tą stronę ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    --
    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?