  • 1. Data: 2002-01-18 08:01:04
    Temat: KredytBank wyludzil ode mnie kase?
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>

    Witam -- sprawa jest dla mnie bulwersujaca.
    Mam konto osobiste w KredytBanku od dwoch lat ... mam tez karte Visa
    Electron.
    Miesieczna prowizja za prowadzenie wynosi 2,90 zl.
    Stala sie rzecz dziwna: od czerwca 2001 roku zaczeli obciazac mnie
    dodatkowymi 3 zl miesiecznie ... zadzwonilem do nich i powiedzieli mi, ze to
    ubezpieczenie karty Visa Electron! Po dodatkowych pytaniach przyznali, ze
    jest to ubezpieczenie dobrowolne. Ja im mowie, ze nie zamawilalem zadnego
    ubezpieczenia karty, a skoro zaczeli ode mnie pobierac tak wysoka opate, to
    niech mi pokaza jakies zamowienie z moim podpisem. W sumie przez pare
    miesiecy (za nim sie zorientowalem o co chodzi) miesieczny koszt mojego
    konta w KredytBAnku wynosil 2,90 + 3,00 = 5,90 zl ... czyli rozboj w bialy
    dzien! zwlaszcza, ze KredytBank jest nieco cofniety wobec innych (brak
    dostepu przezinternet, home-cash za 100 zl miesiecznie .....).
    Zlozylem wniosek w ktorym napisalem, zeby nie obciazali mnie z tytulu
    ubezpieczania karty Visa Electron zaraz jak sie zorientowalem o co chodzi
    ... a teraz pracuje nad pismem w ktorym chce zazadac zwrotu pieniedzy -- dla
    mnie jest to po prostu wyludzenie ...

    Jestem bardzo ciekaw, czy znajdzie sie jeszcze ktos z podobnymi
    doswiadczeniami? Cyz kogos tez tak potraktowal KredytBAnk?
    Napiscie jakie macie doswiedczenia.

    Czy ktos sie orientuje jaki jest tryb zamawiania tego typu platnosciami?
    Wydaje mi sie, ze taka usluge powinienem byl ZAMOWIC po wczesniejszym
    zapoznaniu sie z jej warunkami,a dopiero po tym fakcie placil bym za nia ...
    praktycznie placilem za usluge, ktorej nie zamowilem i o ktorej istnieniu
    nic nie wiedzialem.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz
    g...@y...co.uk
    g...@p...onet.pl

    chat: GG 59513

  • 2. Data: 2002-01-18 08:16:45
    Temat: Re: KredytBank wyludzil ode mnie kase?
    Od: "belami" <#belami@catv.retsat1.com.pl>

    Użytkownik "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konta w KredytBAnku wynosil 2,90 + 3,00 = 5,90 zl ... czyli rozboj w bialy

    Jakby to delikatnie powiedziec ... Widzialy galy co braly, ale nie doczytaly
    ... Ja w wyciagu, chyba za czerwiec dostalem informacje o wprowadzeniu tego
    ubezpieczenia. Bylo tam tez o tym, ze pierwszy miesiac jest gratis, a
    pozniej jezeli nie zglosze sprzeciwu ubezpieczenie bedzie kontynuowane ...
    Bylo to pismo drukowane, czytelne i po polsku. Wystarczylo przeczytac :-)))

  • 3. Data: 2002-01-18 08:35:38
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > praktycznie placilem za usluge, ktorej nie zamowilem i o ktorej istnieniu

    Jak pekao sa wprowadzalo ubezpieczenie kart, to poinformowali, ze
    wprowadzaja i jezeli ktos nie chce, to nalezalo poinformowac bank, ze sie z
    tego rezygnuje. Tu moglo byc podobnie. Pewien jestes, ze nie przeoczyles
    jakiegos pisma, ktore przyszlo z wyciagiem?

    Rafal

  • 4. Data: 2002-01-18 08:39:02
    Od: "Roski" <r...@w...pl>

> [...]
    > praktycznie placilem za usluge, ktorej nie zamowilem i o ktorej istnieniu

    na moj gust to nie czytasz dokladnie tego co do Ciebie wysylaja, a to juz
    Twoj problem a nie banku.
    wiem o czym mowisz bo zwrocilem na to uwage zaraz po pierwszym pobraniu. Tak
    sie sklada, ze w okolicach czerwca KB wysylal do swoich klientow info o
    wprowadzeniu ubezpieczenia. Tresc byla jasna: ubezpieczenie bedzie jezeli
    nie zglosisz, ze nie chcesz. Miales na to czas a jesli nie zareagowales to
    dla nich byla milczaca zgoda na ubezpieczenie. Ja rowniez nie przeczytalem
    tego dokladnie i sie zdziwilem jak zobaczylem na wyciagu pobranie 3 zl chyba
    w lipcu. MOja reakcja byla natychmiastowa: poszedlem do oddzialu wyjasnic
    sprawe. Dowiedzialem sie o co chodzi i zrezygnowalem z ubezpieczenia.
    Uwazam, ze sam jestes sobie winien, ze nie pilnujesz swego interesu. Nie
    sadze bys cos wskural z tymi pismami bo to Ty nie dopilnowales sprawy. Wiec
    prosze nie podniecaj sie tak jesli nie masz racji.
    Najbardziej wkurzaja mnie tacy co nie czytaja tego co sie im daje, a pozniej
    maja pretensje do calego swiata.

  • 5. Data: 2002-01-18 08:45:32
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "Roski" <r...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Najbardziej wkurzaja mnie tacy co nie czytaja tego co sie im daje, a
    pozniej
    > maja pretensje do calego swiata.

    O! Swietnie powiedziane :-)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2002-01-18 09:15:45
    Od: "Roski" <r...@w...pl>

    > O! Swietnie powiedziane :-)

    Dzięki :)))

  • 7. Data: 2002-01-18 09:31:10
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    Roski napisał(a):

    > na moj gust to nie czytasz dokladnie tego co do Ciebie wysylaja, a to juz
    > Twoj problem a nie banku.

    Masz racje ale... ;-)
    Wg mnie to taka ukryta oplata skalkulowana wlasnie na nieuwage takich
    klientow jak Grzegorz. Poza tym "cudowne" wyciagi KB nie pozwalaja sie
    zorientowac co to za oplata, AFAIR tylko nawiazanie do numeru karty.
    Trzeba sie udac do banku, stracic czas zeby sie dowiedziec co to za
    cudo. A obsluga w znanym mi oddziale KB jest wolna jak... obsluga KB
    wlasnie.
    Wiekszosc ludzi majacych konta osobiste chce miec po prostu spokoj i
    sprawdza tylko saldo. Wszystkie napisy lekcewaza wiec taki KB moze to
    wykorzystywac.

    Pamietam VC Citi. Na poczatku ubezpieczenia nie bylo, potem
    wprowadzono ale przez chyba pierwsze 3 miesiace bylo bezplatne i
    trzeba bylo zadzwonic aby zrezygnowac a po paru miesiacach wprowadzono
    obowiazkowe ;-)

    Marek

    Marek

  • 8. Data: 2002-01-18 09:37:21
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Rafal Deptula <r...@s...com.pl> wrote:

> [...]
    > tego rezygnuje. Tu moglo byc podobnie. Pewien jestes, ze nie przeoczyles
    > jakiegos pisma, ktore przyszlo z wyciagiem?

    A bank może wykazać,że takie pismo dotarło?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 9. Data: 2002-01-18 10:28:55
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Jak pekao sa wprowadzalo ubezpieczenie kart, to poinformowali, ze
    > wprowadzaja i jezeli ktos nie chce, to nalezalo poinformowac bank, ze sie z
    > tego rezygnuje.

    Ale nie jeśli chodzi o Maestro- to dopiero był przekręt na duzą skalę :-((
    Ale nie ma co mówić- teraz jest jeszcze gorzej.
    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-01-18 10:34:33
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Miales na to czas a jesli nie zareagowales to
    > dla nich byla milczaca zgoda na ubezpieczenie.
    Pomijając fakt, że takie zagranie jest szczytem chamstwa, to teraz weź Ty i
    napisz do nich pismo, że z dniem 18.01.2002 zmieniasz oprocentowanie swojego
    roru na 50% miesiecznie, a brak odzewu interpretujesz jako "milczącą zgodę". To
    wszystko napisz czcionką tak małą, żeby nie mozna było odczytać gołym okiem.
    Przeciez to powinno działać w obie strony.

    Grzegorz /w...y- po podobnym numerze jaki odwaliło swego czasu pekao/