  • 51. Data: 2002-01-22 03:03:48
    Temat: Re: KredytBank wyludzil ode mnie kase?
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > A... juz wiem- z sieci komórkowych, te same tanie i prymitywne chwyty
    > reklamowe, to samo okłamywanie klienta, regulaminy z haczykami.
    > I często to samo traktowanie.
    > Taka niestety jest rzeczywistość- począwszy na citi, poprzez zapewne Twoją
    > firmę, a skończywszy na kretyn banku.

    Wczoraj sie urodziles ?! Nadal wierzysz w haselka: 'Dobro Klienta naszym
    najwazniejszym celem' czy 'Wszystko co robimy, robimy dla Ciebie' - przeciez
    juz trzylatek wie, ze mozna to wlozyc pomiedzy bajke o zelaznym wilku, a koniku
    garbusku. Otworz wreszcie oczy!!! Firmy istnieja po to zeby generowac zysk, a
    klient jest srodkiem, a nie celem. I wogolnym rozrachunku sie nie liczy. Taki
    juz ten swiat podly...
    Moim zdaniem, trzeba wszystkie dokumenty czytac dokladnie, uczyc sie jak
    najwiecej, kontrolowac co sie da... w skrocie nie dac sie zaladowac w d...
    Wiara w ucziwosc jakiejs firmy, w jej troske o Twoje dobro to naiwnosc tak
    wielka, ze az brak mi porownania.

    Robcio