    From: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KredytBank wyludzil ode mnie kase?
    Date: Fri, 18 Jan 2002 09:01:04 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@w3cache.spss.pl

    Witam -- sprawa jest dla mnie bulwersujaca.
    Mam konto osobiste w KredytBanku od dwoch lat ... mam tez karte Visa
    Electron.
    Miesieczna prowizja za prowadzenie wynosi 2,90 zl.
    Stala sie rzecz dziwna: od czerwca 2001 roku zaczeli obciazac mnie
    dodatkowymi 3 zl miesiecznie ... zadzwonilem do nich i powiedzieli mi, ze to
    ubezpieczenie karty Visa Electron! Po dodatkowych pytaniach przyznali, ze
    jest to ubezpieczenie dobrowolne. Ja im mowie, ze nie zamawilalem zadnego
    ubezpieczenia karty, a skoro zaczeli ode mnie pobierac tak wysoka opate, to
    niech mi pokaza jakies zamowienie z moim podpisem. W sumie przez pare
    miesiecy (za nim sie zorientowalem o co chodzi) miesieczny koszt mojego
    konta w KredytBAnku wynosil 2,90 + 3,00 = 5,90 zl ... czyli rozboj w bialy
    dzien! zwlaszcza, ze KredytBank jest nieco cofniety wobec innych (brak
    dostepu przezinternet, home-cash za 100 zl miesiecznie .....).
    Zlozylem wniosek w ktorym napisalem, zeby nie obciazali mnie z tytulu
    ubezpieczania karty Visa Electron zaraz jak sie zorientowalem o co chodzi
    ... a teraz pracuje nad pismem w ktorym chce zazadac zwrotu pieniedzy -- dla
    mnie jest to po prostu wyludzenie ...

    Jestem bardzo ciekaw, czy znajdzie sie jeszcze ktos z podobnymi
    doswiadczeniami? Cyz kogos tez tak potraktowal KredytBAnk?
    Napiscie jakie macie doswiedczenia.

    Czy ktos sie orientuje jaki jest tryb zamawiania tego typu platnosciami?
    Wydaje mi sie, ze taka usluge powinienem byl ZAMOWIC po wczesniejszym
    zapoznaniu sie z jej warunkami,a dopiero po tym fakcie placil bym za nia ...
    praktycznie placilem za usluge, ktorej nie zamowilem i o ktorej istnieniu
    nic nie wiedzialem.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz
    g...@y...co.uk