  • 1. Data: 2002-01-18 00:07:35
    Temat: Gdzie ja to znalazlem
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Zgadnijcie, gdzie ja to wynalazlem.
    Zwyciezca dostanie jeden grosz! (jesli ma konto bankowe, ha ha).

    "1 lipca b.r. zaczął działać w Polsce Deutsche Bank 24 S.A. słynący z usług
    o najwyższym standardzie.

    Bank oferuje klientom indywidualnym oraz małym
    i średnim przedsiębiorstwom rozwiązania produktowe
    i zarządzanie powierzonymi środkami dostosowane do indywidualnych potrzeb."

    Dzisiaj jest piatek 18 stycznia :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-01-18 00:26:48
    Temat: Re: Gdzie ja to znalazlem
    Od: Karol Markiewicz <k...@a...com.pl>

    AMRA wrote:

    > Zgadnijcie, gdzie ja to wynalazlem.
    > Zwyciezca dostanie jeden grosz! (jesli ma konto bankowe, ha ha).
    >
    > "1 lipca b.r. zaczął działać w Polsce Deutsche Bank 24 S.A. słynący z usług
    > o najwyższym standardzie.

    na ich stronie?

    KM

    ;)

  • 3. Data: 2002-01-18 07:52:28
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > na ich stronie?

    :)

  • 4. Data: 2002-01-18 08:19:43
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Karol Markiewicz napisal:
    > na ich stronie?
    > KM

    Dokladnie, jest to cytat ze strony http://www.deutsche-bank-24.pl/, a
    swoja droga moze ktos wie kiedy db24 uruchomi dostep przez internet?

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 5. Data: 2002-01-18 10:03:46
    Od: "Anna" <p...@t...pl>

    podobno jeszcze w I kwartale tego roku (czyli teoretycznie do końca marca),
    taką przynajmniej dostałam informację z banku

    również pozdrawiam :-)

  • 6. Data: 2002-01-18 11:39:41
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Anna napisala:
    > podobno jeszcze w I kwartale tego roku (czyli teoretycznie do końca marca),
    > taką przynajmniej dostałam informację z banku
    > również pozdrawiam :-)

    Trzymam za slowo, db-24 i portfel.pl :)

    Pozdrawiam Grzegorz