    From: Boban <b...@t...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KredytBank wyludzil ode mnie kase?
    Date: Fri, 18 Jan 2002 10:31:10 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@195.94.212.18

    Roski napisał(a):

    > na moj gust to nie czytasz dokladnie tego co do Ciebie wysylaja, a to juz
    > Twoj problem a nie banku.

    Masz racje ale... ;-)
    Wg mnie to taka ukryta oplata skalkulowana wlasnie na nieuwage takich
    klientow jak Grzegorz. Poza tym "cudowne" wyciagi KB nie pozwalaja sie
    zorientowac co to za oplata, AFAIR tylko nawiazanie do numeru karty.
    Trzeba sie udac do banku, stracic czas zeby sie dowiedziec co to za
    cudo. A obsluga w znanym mi oddziale KB jest wolna jak... obsluga KB
    wlasnie.
    Wiekszosc ludzi majacych konta osobiste chce miec po prostu spokoj i
    sprawdza tylko saldo. Wszystkie napisy lekcewaza wiec taki KB moze to
    wykorzystywac.

    Pamietam VC Citi. Na poczatku ubezpieczenia nie bylo, potem
    wprowadzono ale przez chyba pierwsze 3 miesiace bylo bezplatne i
    trzeba bylo zadzwonic aby zrezygnowac a po paru miesiacach wprowadzono
    obowiazkowe ;-)

    Marek

    Marek