    From: "Roski" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KredytBank wyludzil ode mnie kase?
    Date: Fri, 18 Jan 2002 09:39:02 +0100

    Użytkownik "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a28kop$n73$1@news.onet.pl...
    > Witam -- sprawa jest dla mnie bulwersujaca.
    > Mam konto osobiste w KredytBanku od dwoch lat ... mam tez karte Visa
    > Electron.
    > Miesieczna prowizja za prowadzenie wynosi 2,90 zl.
    > Stala sie rzecz dziwna: od czerwca 2001 roku zaczeli obciazac mnie
    > dodatkowymi 3 zl miesiecznie ... zadzwonilem do nich i powiedzieli mi, ze
    > ubezpieczenie karty Visa Electron! Po dodatkowych pytaniach przyznali, ze
    > jest to ubezpieczenie dobrowolne. Ja im mowie, ze nie zamawilalem zadnego
    > ubezpieczenia karty, a skoro zaczeli ode mnie pobierac tak wysoka opate,
> [...]

    na moj gust to nie czytasz dokladnie tego co do Ciebie wysylaja, a to juz
    Twoj problem a nie banku.
    wiem o czym mowisz bo zwrocilem na to uwage zaraz po pierwszym pobraniu. Tak
    sie sklada, ze w okolicach czerwca KB wysylal do swoich klientow info o
    wprowadzeniu ubezpieczenia. Tresc byla jasna: ubezpieczenie bedzie jezeli
    nie zglosisz, ze nie chcesz. Miales na to czas a jesli nie zareagowales to
    dla nich byla milczaca zgoda na ubezpieczenie. Ja rowniez nie przeczytalem
    tego dokladnie i sie zdziwilem jak zobaczylem na wyciagu pobranie 3 zl chyba
    w lipcu. MOja reakcja byla natychmiastowa: poszedlem do oddzialu wyjasnic
    sprawe. Dowiedzialem sie o co chodzi i zrezygnowalem z ubezpieczenia.
    Uwazam, ze sam jestes sobie winien, ze nie pilnujesz swego interesu. Nie
    sadze bys cos wskural z tymi pismami bo to Ty nie dopilnowales sprawy. Wiec
    prosze nie podniecaj sie tak jesli nie masz racji.
    Najbardziej wkurzaja mnie tacy co nie czytaja tego co sie im daje, a pozniej
    maja pretensje do calego swiata.