  • 31. Data: 2003-02-17 14:02:25
    Temat: Re: Kredyt na dom w MultiBanku
    Od: k...@o...pl

    > No właśnie co???
    >
    > Arek

    Dziękuję bardzo za wsparcie - Jednak zdecyduje się na MultiBank - nie ma co
    wydziwiać.... - warunki nie są najgorsze

  • 32. Data: 2003-02-18 09:45:18
    Od: k...@p...onet.pl

    Gościu zapomnij nie wiadomo kiedy ten bank zwinie swe żagle i staniesz przed
    ściana spłacic kredyt w 3 miesiące, a nie w 30 lat i co wtedy ??? szukaj banku
    z pożądnymi fundamentami

  • 33. Data: 2003-02-18 10:25:11
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    przed
    > ściana spłacic kredyt w 3 miesiące, a nie w 30 lat i co wtedy ??? szukaj

    No nie ma to jak PKO BP ;-) A Ty poszukaj szkoły z porządnymi polonistami
    :-)))

    K. Kowalski

  • 34. Data: 2003-02-18 16:43:55
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > banku
    >
    > No nie ma to jak PKO BP ;-) A Ty poszukaj szkoły z porządnymi polonistami

    Wszyscy popełniamy błędy w pisowni (ja, TY, inni) ale to nie powód, aby wysyłać
    katarzynkę17 do szkoły. Chyba się zagalopowałeś. Tensor1

  • 35. Data: 2003-02-18 17:53:41
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > Wszyscy popełniamy błędy w pisowni (ja, TY, inni) ale to nie powód, aby
    wysyłać
    > katarzynkę17 do szkoły. Chyba się zagalopowałeś. Tensor1

    Jak ktoś mnie goni do PKO BP to jak najbardziej mogę gonić go do szkoły
    (która jest o wiele milszą instytucją niż PKO BP :-).
    A poza tym - czy uraziłem towarzyszkę w walce z Multi? ;-)

    K. Kowalski

  • 36. Data: 2003-02-19 18:58:06
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:
    > A poza tym - czy uraziłem towarzyszkę w walce z Multi? ;-)

    No patrzac na takie argumenty to kurka zostal tylko PKO BP no i moze w
    ostatecznosci Pekao SA... Nawet KB pod to sie nie kwalifikuje...
    Czy Kasia17 to nie slyszala o nadzorze bankowym?