  • 1. Data: 2003-02-12 23:49:13
    Temat: token
    Od: "Suchy" <s...@N...org>

    Witam. Mam proste pytanie ale mam problem ze znalezieniem odpowiedzi na
    nie - Co to jest token? :) Nie znam sie na bankowosci, a ostatnio zalozylem
    sobie konto w mBanku. Jestem jeszcze mlody i niedoswiadczony w tej
    dziedzinie ;] Za informacje z gory dzieki.

    Pozdro
    s...@N...org

  • 2. Data: 2003-02-13 00:18:16
    Temat: Re: token
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Suchy wrote:
> [...]
    > bankowosci, a ostatnio zalozylem sobie konto w mBanku. Jestem
    > jeszcze mlody i niedoswiadczony w tej dziedzinie ;] Za informacje z

    Zobacz tutaj:
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/53321

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-02-13 00:34:22
    Od: "Suchy" <s...@N...org>

    > Zobacz tutaj:
    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/53321

    Odpowiedz jasna i przejzysta. Wielkie dzieki.

    Pozdro
    s...@N...org