  • 1. Data: 2003-02-13 10:47:41
    Temat: Czy płacenie przez www.cyberplat.ru jest bezpisczne?
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    Witam.
    Jest sobie pewien serwis
    http://www.mediaservices.ru/index.shtml
    serwis ten oferuje muzykę i właściwie jest tam
    prawie wszystko co chciałby mieć,
    ściągnięcie ok 100 albumów (1000 plików)
    miesięcznie kosztuje 15$ ale mam poważne wątpliwości
    co do płacenia VC pomimo, że płatność następuje
    przez www.cyberplat.ru które ma wiarygodny
    certyfikat http://www.thawte.com/.

    Generalnie to cała sprawa wygląda zbyt pięknie aby
    było prawdziwe, może ktoś ma jakieś swoje opinie?

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    [ KLoSS - Andrzej Koszarek - Poznań - 30 ]
    "Odwrotnością paranoi jest błędne, niczym nie uzasadnione

  • 2. Data: 2003-02-13 17:36:09
    Od: Piotrek <p...@w...pl>

    >miesięcznie kosztuje 15$ ale mam poważne wątpliwości
    >co do płacenia VC pomimo, że płatność następuje
    >przez www.cyberplat.ru które ma wiarygodny
    >certyfikat http://www.thawte.com/.

    Certyfikat potwierdza jedynie zgodnosc nazwy "www.cyberplat.ru" i
    serwera, z ktorym laczy sie przegladarka.
    Nie mowi niestety nic o wiarygodnosci samej firmy.
    Kazdy kto ma jakis adres sieciowy i okolo 100$ rocznie moze uzyskac
    taki certyfikat, bez zadnej weryfikacji (przesyla sie jedynie krotkie
    oswiadczenie).

    pozdrawiam
    Piotrek