  • 1. Data: 2003-02-13 07:12:51
    Temat: Krezusi w Supermarkecie :))
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    425 rejestrow i 1 milion. Wypada po 2,5 tys od rejestru. A mysle ze mozna
    inwestowac dopiero od tygodnia.
    Ciekaw jestem jaki odplyw byl z mbanku i bedziemy wiedzic czy przyplynely
    pieniadze z zewnatrz czy z mbanku.

  • 2. Data: 2003-02-13 16:54:59
    Temat: Re: Krezusi w Supermarkecie :))
    Od: Michał Politowski <r...@r...address>

    On Thu, 13 Feb 2003 08:12:51 +0100, ROBBO 2 <r...@o...pl> wrote:
    > 425 rejestrow i 1 milion. Wypada po 2,5 tys od rejestru.

    Większość klientów wybiera GTFI? :)

    --
    Michał Politowski -- m...@c...icm.edu.pl
    This message intentionally left non-blank.

  • 3. Data: 2003-02-13 17:11:44
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Większość klientów wybiera GTFI? :)

    Na dzisiaj rentownosc funduszu obligacji i aktywnej alokacji
    wynosi ok -6-7% a pieniezny ok 5,4% czyli mniej niz Emax...

    Lepsze wyniki od emaxa przyniosly wlasciwie tylko fundusze
    SEB'a.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2003-02-13 23:02:03
    Od: "Marcin P." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Politowski" <r...@r...address> napisał w
    wiadomości

    > Większość klientów wybiera GTFI? :)

    Nie, SEB i Skarbiec. W moim przypadku większość środków została
    zaczerpnięta z eMaxa, reszta przeniesiona z TFI ING.

    --
    Marcin P.
    http://kolej.lodz.pl