  • 1. Data: 2010-03-12 17:12:46
    Temat: VW Bank - ja ich chwalę, a oni mnie wq.....
    Od: "mx" <m...@o...pl>

    Jakiś czas temu, zamiana kart, zły PIN, bankomat pożarł kartę, wydanie nowej
    30 zł. Za drogo, kombinuję, że jak skończy się ważność zatrzymanej dostanę
    nową (było).
    Mija termin - ZONK, albo 30 zł albo żadnej karty nie będzie. Tworzę
    wielowariantowy plan awaryjny:
    1 - Otwieram drugie e-direct z kartą -> Już wiem, nie da się.
    2 - Zamykam e-direct a za chwilę otwieram ponownie. Minusy - Bez e-direct,
    tylko Plus Konto token 36 zł/rok. Za ile m-cy policzą?
    3 - Zamykam wszystko a za chwilę otwieram ponownie. Minusy - Zmiana nr
    klienta, wypłata na inne konto i kilka poleceń zapłaty, odesłanie tokena.
    4 - Zamykam wszystko i po kilku latach kończę współpracę z VWB. Minusy j.w.
    ale spokojnie się bez VW obejdę. Pozostanie A.., m.. i może coś nowego.
    Proszę o ocenę pozostałych punktów planu i szansę ich realizacji. Może
    własne doświadczenia?

    Pozdrawiam Marek

  • 2. Data: 2010-03-12 18:00:26
    Temat: Re: VW Bank - ja ich chwalę, a oni mnie wq.....
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent mx nadaje:
    > Jakiś czas temu, zamiana kart, zły PIN, bankomat pożarł kartę,
    > wydanie nowej 30 zł. Za drogo,

    Zrób sobie kartonik z napisem i klęknij w śniegu pod bankiem lub centrum
    handlowym a uzbierasz 30 zł w pół godziny.

  • 3. Data: 2010-03-12 18:17:30
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-03-12 18:12, mx pisze:
> [...]
    > ale spokojnie się bez VW obejdę. Pozostanie A.., m.. i może coś nowego.
    > Proszę o ocenę pozostałych punktów planu i szansę ich realizacji. Może

    Podziwiam determinacje.
    Innych bankow juz nie ma?
    Kilka lat temu jak wprowadzili oplate za konto ich olalem i nie mam
    zamiaru po raz drugi z tym bankiem miec do czynienia.
    Oto moje doswiadczenie z tym pseudo bankiem.

  • 4. Data: 2010-03-12 18:57:06
    Od: "mx" <m...@o...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości

    > Zrób sobie kartonik z napisem i klęknij w śniegu pod bankiem lub centrum
    > handlowym a uzbierasz 30 zł w pół godziny.
    Podam nr konta w VWB możesz wpłacić, chociaż te 30 zł. Dzięki, zaj...cie
    pomogłeś.

  • 5. Data: 2010-03-12 19:18:10
    Od: z...@o...pl

    wybrałbym 3 mimo wszystko fajny bank

    a że wq... :) no cóż, jeśli kolega jest kawalerem
    to serdecznie polecam korzystanie z tego banku :P

  • 6. Data: 2010-03-13 08:47:53
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    mx <m...@o...pl> had the courage to write:

    > Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości

    > Podam nr konta w VWB możesz wpłacić, chociaż te 30 zł. Dzięki, zaj...cie
    > pomogłeś.

    Podaj, przynajmniej będę miał satysfakcję, że bliźniemu pomogłem w
    potrzebie.

    k ;)

  • 7. Data: 2010-03-13 11:31:01
    Od: z...@o...pl

    powiedzcie mi czy ty tylko ja sobie nadinterpretowałem
    słowa z tytułu 'a ja ich chwalę'? czy jednak dobrze dedukuję,
    że faktycznym autorem jest używająca innego nicka "colina",
    a grupowicze doczekali końca peanów pochwalnych na rzecz vw?

  • 8. Data: 2010-03-13 17:36:58
    Od: "mx" <m...@o...pl>

> [...]
    > że faktycznym autorem jest używająca innego nicka "colina",
    > a grupowicze doczekali końca peanów pochwalnych na rzecz vw?

    Dzięki za uznanie, ale mocno przegiołeś, ja "colina"? Odzywam się
    sporadycznie, ale VWB kilka razy pochwaliłem, bo podobnie zresztą jak Ty
    uważam, że to w miarę "uczciwy" bank. I może jeszcze, za jakiś czas, ich
    pochwalę. O Aliorze też wyrażałem się pozytywnie.
    Pzdr.
    A oto moje "hymny pochwalne:
    > O ile pamiętam, nie dają karty, nie ma poleceń zapłaty, nie ma linii
    > kredytowej. Tylko gołe konto z przelewami.

    Polecenia zapłaty są i działają. Po co karta jak jest do edirect i można
    telefonicznie przelać z ePlus na minutę przed wypłatą. O kredyt nie
    występowałem i nie pytałem. Jednym słowem - haczyków brak. To niebo i ziemia
    w porównaniu do np. skarłowaciałego eMax w mBanku.
    > - darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w PL (w dbnet > 400pln - trochę
    > boli ale do przyjęcia)
    VW jest OK, ale to w nim bankomat free powyżej 400
    > Rozważam parę Konto Plus + konto e-direct.
    >
    > Tylko, że z tokenem za 36 PLN ma średni sens.

    Przy płatności 5 zł miesięcznie za e-direct token był bezpłatnie. Jak znoszą
    to opłatę to oczywiste, że nie wprowadzą opłat za sam token. Jestem z nimi
    na dobre i złe od kilku lat, jako konto podstawowe. Interfejs mają w
    porządku, nie gorszy niż mBank, kilka kliknięć i przelew wykonany. Jak teraz
    jestem już jedną nogą w Aloiorze, to VW robi duży krok w stronę klienta.
    Oprocentowanie na e-direct nie jest istotne, bo wszystko można trzymac na
    Plus Koncie.
    > Konto e-direct bezpłatne!
    >
    > "Od 2 lutego 2009 opłata za prowadzenie Konta e-direct w Pakiecie Standard
    > wyniesie 0 PLN!

    A za prowadzenie konta w dniu 1 lutego potrącą 5 PLN?
    > Mialem kiedys rachunek w VW ale po roku testowania zamknalem i nie żałuję
    > *** blad ***
    Mialem kiedyś rachunek w VW ale po roku testowania nie zamknąłem i tym
    bardziej nie żałuję.

  • 9. Data: 2010-03-14 20:40:12
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 13.03.2010 09:47, kashmiri wrote:
    > mx <m...@o...pl> had the courage to write:

    > Podaj, przynajmniej będę miał satysfakcję, że bliźniemu pomogłem w
    > potrzebie.

    Prosze bardzo:

    Fundacja Radia Maryja

    Nr konta: 94 1140 1049 0000 2284 9800 1002

    Z dopiskiem: na rzecz kultu religijnego

    ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 10. Data: 2010-03-14 21:11:54
    Od: z...@o...pl

    > Fundacja Radia Maryja
    > Nr konta: 94 1140 1049 0000 2284 9800 1002
    > Z dopiskiem: na rzecz kultu religijnego

    nie istnieje podmiot o nazwie: "fundacja Radia Maryja"