  • Date: Mon, 15 Mar 2010 11:42:32 +0100
    From: Ranger <n...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny - najniższa marża PLN

    zycie_po_zyciu pisze:

    > A ja widziałem statystyki pokazujące, że ok. 70% nowych kredytów hipo jest
    > udzielanych na marży 1,35. Więc słuchaj uważniej, bo masz kiepskie informacje.

    > Takie marży dla kredytu hipotecznego nie mają w cenniku.

    "1,35 p.p. - decyzja o przyznaniu zapada po przeanalizowaniu przez Bank
    szeregu informacji dotyczących finansowanej transakcji oraz sytuacji
    finansowej Klienta." - 100% znanych mi klientów, kilku z wieloletnią
    historią kont w wbk nie przeszło owego przeanalizowania, pomimo tego że
    w innych bankach dostawali często najniższe marże ze wzgl. na ltv i dochody.
    Faktycznie, marży 3,5 nie ma, jest... 3. Prowizja też 3 :)

    Na jakie statystyki się powołujesz? bzwbk czy jakieś miarodajne? :)
    Pozdro