  • 1. Data: 2004-09-27 16:13:07
    Temat: Do klientów ING BSK Online - gdzie trzymacie klucze?
    Od: "Kermit" <k...@g...pl>

    Również przymierzam się do aktywowania dostępu elektronicznego w ING i stoję
    przed wyborem miejsca przechowywania klucza. Czytam tu i ówdzie o
    ewentualnych zagrożeniach płynących z przechowywania klucza na serwerze banku
    oraz ograniczeniach wynikających z przechowywania go u siebie. Przypomina mi
    to trochę znane powiedzenie "albo rybki albo akwarium" i mam dylemant.

    Gdzie Wy przechowujecie swoje klucze i czy osoby, które trzymają je na
    serwerze banku miały kiedykolwiek jakieś problemy z tym związane?

    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam gorąco.

  • 2. Data: 2004-09-27 18:27:17
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kermit" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > serwerze banku miały kiedykolwiek jakieś problemy z tym związane?
    >
    > Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam gorąco.

    Na dyskietce

  • 3. Data: 2004-09-27 21:13:15
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Kermit" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie Wy przechowujecie swoje klucze i czy osoby, które trzymają je na
    > serwerze banku miały kiedykolwiek jakieś problemy z tym związane?

    Osobiście wątpię, by ktokolwiek taki się tu pojawił
    Problem z kluczem to afera "na bank":-)

    Ja trzymam "u siebie", miałem w banku i zaczynam się zastanawiać, czy znowu
    nie przenieść do banku
    I niech gadają....:-)

    " z każdym dniem mojego życia, rośnie ilość tych, co mogą mnie..."

  • 4. Data: 2004-09-27 21:18:17
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    SP9LWH napisał(a):
> [...]
    > Problem z kluczem to afera "na bank":-)
    >
    > Ja trzymam "u siebie", miałem w banku i zaczynam się zastanawiać, czy znowu

    Taa...taki porzędny bank dbający o bezpieczeństwo, jest tylko jedno ALE
    ... WINDOWS ONLY.
    Trochę to śmieszne.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2004-09-27 21:35:34
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl> napisał(a):

    > Taa...taki porzędny bank dbający o bezpieczeństwo, jest tylko jedno ALE
    > ... WINDOWS ONLY.
    > Trochę to śmieszne.

    A o co chodzi, bo nie bardzo rozumiem? Nie można korzystać z ich systemu w
    przypadku używania innego systemu operacyjnego?

    --
    chairon

  • 6. Data: 2004-09-28 04:06:12
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Sep 2004 23:18:17 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    napisała:
    [...]
    > Taa...taki porzędny bank dbający o bezpieczeństwo, jest tylko jedno ALE
    > ... WINDOWS ONLY.
    > Trochę to śmieszne.
    Możesz rozwinąć ?
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    yo-yo, n.:

  • 7. Data: 2004-09-28 07:22:56
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości news:cja00u$eon$1@inews.gazeta.pl...
    ... WINDOWS ONLY.
    Trochę to śmieszne.

    Ile procent "śmierdzących forsą" jest fanatykami komputerów i używają innego
    systemu niż pospolity Windows ???

  • 8. Data: 2004-09-28 07:38:53
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Użytkownik chairon napisał:

    > A o co chodzi, bo nie bardzo rozumiem? Nie można korzystać z ich systemu w
    > przypadku używania innego systemu operacyjnego?

    Nie można.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 9. Data: 2004-09-28 07:41:38
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Użytkownik Kamil Jonca napisał:
    > Dnia Mon, 27 Sep 2004 23:18:17 +0200,
> [...]

    Wiadomo chyba powszechnie że o trojany i inne paskudztwa na Windowsach
    nie trudno. Skoro więc bank pozwala wybrać czy chcemy trzymać klucz po
    stronie banku czy u siebie to daje pozory że dba o bezpieczeństwo
    klieta. Dlaczego więc aby używać systemu transakcyjnego ING BŚ WYMAGANY
    jest system Windows??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 10. Data: 2004-09-28 07:42:03
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-28 09:38, Marcin Lubojański wrote:
    [...]

    > Nie można.

    Bzdura. Jesli nie wierzysz to zapraszam do siebie do domu gdzie
    korzystam z FF+Linux

    KJ