  • 1. Data: 2006-02-14 20:13:01
    Temat: inwestowanie
    Od: "ronix" <r...@g...pl>

    Witam...
    Mam dylemat(jak zawsze jesli chodzi o inwestowanie:)). Niedawno stalem sie
    szczesliwym posiadaczem kredytu studenckiego. Kredyt zostal przyznany na 3
    lata, przez ten okres bede dostawal 600zl co miesiac..Chcialbym cala ta sume
    zainwestowac, tak zeby pokryc oprocentowanie kredytu i koszty obslugi
    rachunku w PKO SA(wg symulacji 1500zl). Gdzie najlepiej zainwestowac te
    pieniadze? Czy w SFI? Moze OFI? Co sadzicie o posrednikach jak Openfinance
    czy expander? Z gory dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2006-02-14 20:35:45
    Temat: Re: inwestowanie
    Od: "maZZi" <m...@f...net>

    Użytkownik "ronix" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam...
    > Mam dylemat(jak zawsze jesli chodzi o inwestowanie:)). Niedawno stalem sie

    Polecam dolary. W 3 lata masz 30%.

    jk

  • 3. Data: 2006-02-14 20:48:55
    Od: "maZZi" <m...@f...net>

    >Użytkownik "ronix" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    >news:dstdkd$ng7$1@inews.gazeta.pl. ..

    Mozesz terz lokowac w starych NIEMIECKICH trabantach. Po roku tylko 10%
    strat. Albo morzesz dac mnie. Ja ci nie oddam, ale przynajmniek jakis troll
    zyska

    jkolina

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2006-02-14 20:51:31
    Od: Grzegorz Gawron <"grzegorz[podkreslenie]gawron"@poczta.onet.pl>

    maZZi napisał(a):
    > Użytkownik "ronix" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Polecam dolary. W 3 lata masz 30%.

    wg moich obliczeń masz 30%...

    .. mniej niż miałeś kiedy je kupowałeś (po dodaaniu różnic w kupnie i
    sprzedaży).

    Ale to mało wiarygodne dane, bo zaledwie z ostatnich 5 lat.

    pzdr,
    Grzesiek

    PS
    oczywiscie wiem, ze wypuszczasz :)