  • 1. Data: 2004-09-12 12:19:53
    Temat: migracja kont??
    Od: "RastaMann" <H...@j...pl>

    Witam, mam pytanko. Jestem ja (osoba X) i osoba Y. Oboje mamy konto w BZWBK.
    Czy jest mozliwosc aby polaczyc te konta w jedno, chodzi oto aby konto osoby
    Y zostalo zintegrowane z moim kontem. Glownie chodzi o to aby karty (w tym
    przypadku tylko 1 VE) osoby Y zostaly podpiete do mojego konta. Konto osoby
    Y oczywiscie zostaloby zamkniete i mielibysmy wspolne konto (moje
    wczesniejsze indywidualne konto).

    Pozdrawiam,

    RastaMan (Michal)

  • 2. Data: 2004-09-12 12:28:03
    Temat: Re: migracja kont??
    Od: "Ada" <a...@b...com>

    w citibanku jest taki manewr mozliwy, nie wiem jak w BZWBK, ale na pewno sie
    da.