  • 1. Data: 2004-09-12 07:13:03
    Temat: oplata za lot z Tegel
    Od: " kz0" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam. Mam problem z opłatą za lot z Tegel w Berlinie linia Air Berlin. Ekarta
    mBanku, którą posiadam nie jest honorowana. Chcę się udac do multi , żeby na
    podstawie histori wspólnego z żoną konta w mB uzyskać vise clasic i może wtedy
    zapłacę.
    Wiem , że to potrwa ok 10 dni + oplaty za to. Ale czy mam inne wyjście.
    Proszę o pomoc i porady .

    pozdrawiam kz0

  • 2. Data: 2004-09-12 09:32:51
    Temat: Re: oplata za lot z Tegel
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik " kz0" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Proszę o pomoc i porady .
    >
    > pozdrawiam kz0

    Oczywiscie> Isc do jakiegokolwiek znajomego (albo i nieznajomego) z karta,
    dac mu gotowke do reki, a on zaplaci swoja karta wypukla przez internet. Z
    Multi sprawa moze byc taka, ze tam wszystko trwa dluzej niz mozna by sie
    spodziewac.

    marekz

  • 3. Data: 2004-09-12 14:05:33
    Od: "Patryk T." <admin_WYTNIJ_@_TO_patrykt.prv.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    internet. Z
    > Multi sprawa moze byc taka, ze tam wszystko trwa dluzej niz mozna by

    I taka jest przewaga Inteligo nad mBankiem. Visa Electron w Inteligo
    jest jedyną kartą w Polsce z płaskimi numerami, którą można płacić w
    internecie.

    Patryk T. @ admin[%]patrykt.prv.pl
    GG# 356262 | www.patrykt.prv.pl
    'Boże spraw żeby mi się tak chciało,
    jak mi się nie chce' - Polski anonim

  • 4. Data: 2004-09-12 14:39:04
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Patryk T. napisał:

    > I taka jest przewaga Inteligo nad mBankiem. Visa Electron w Inteligo
    > jest jedyną kartą w Polsce z płaskimi numerami, którą można płacić w
    > internecie.

    Teraz to juz chyba nie jedyna. Ale wydawcy tych innych sie tym nie
    chwala niewiedziec czemu. Zdaje sie, ze DB ma taka karte i jakis jeszcze
    jeden bank. Nie pamietam.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-09-12 15:51:39
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-12 16:05, kiedy Patryk T. napisał(a) co
    następuje:

    > I taka jest przewaga Inteligo nad mBankiem. Visa Electron w Inteligo
    > jest jedyną kartą w Polsce z płaskimi numerami, którą można płacić w
    > internecie.

    Niekoniecznie, są jeszcze karty z płaskimi numerami wyłącznie do
    dokonywania płatności bez okazywania karty.

  • 6. Data: 2004-09-12 16:08:48
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał(a):

    > Zdarzyło się to jak raz 2004-09-12 16:05, kiedy Patryk T. napisał(a) co
    > następuje:

    > Niekoniecznie, są jeszcze karty z płaskimi numerami wyłącznie do
    > dokonywania płatności bez okazywania karty.

    witam.
    chyba taka jest ekarta z mBanku, taką mam i nie mogę nia zaplacic za lot w air
    berlin. czy myślisz o innych kartach, podaj jak mógł bym je zdobyc w krótkim
    czasie.
    pzdr. kz0

  • 7. Data: 2004-09-12 16:29:04
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-12 18:08, kiedy k...@W...gazeta.pl
    napisał(a) co następuje:

> [...]
    lot w air
    > berlin. czy myślisz o innych kartach, podaj jak mógł bym je zdobyc w

    Ja, w zasadzie, polemizowałem z tezą, że karta Inteligo jest "jedyną
    płaską kartą", którą można płacić w sieci.
    Ja mam netk@rtę Multibanku, dedykowaną dla dla sieci (choć sprawdza się
    także przy rezerwacjach hoteli faxem i telefonicznie). Sprawuje się
    dobrze, także w transakcjach zagranicznych. Czy w Twoim przypadku dała
    by radę , nie wiem, ale wątpię. To w końcu takie samo rozwiązanie, jak
    ekarta mbanku.
    Szczegóły: http://skocz.pl/gfm

  • 8. Data: 2004-09-12 22:38:22
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Teraz to juz chyba nie jedyna. Ale wydawcy tych innych sie tym nie
    > chwala niewiedziec czemu. Zdaje sie, ze DB ma taka karte i jakis jeszcze
    > jeden bank. Nie pamietam.

    Fortis?

  • 9. Data: 2004-09-13 05:11:48
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2004 07:13:03 +0000 (UTC), " kz0"
    <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    >Witam. Mam problem z opłatą za lot z Tegel w Berlinie linia Air Berlin. Ekarta
    >mBanku, którą posiadam nie jest honorowana.

    Az trudno uwierzyc... W sierpniu eKarta, ktora jest badz co badz
    VISA, kupowalem w dwoch liniach bilety: AirPolonia i WizzAir. Bez
    najmniejszych klopotow. :-)

    --
    Adek {adek124(małpa)w.domku.prv.pl}
    http://adek124.republika.pl/

  • 10. Data: 2004-09-13 08:49:28
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    A_Zet <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Az trudno uwierzyc... W sierpniu eKarta, ktora jest badz co badz
    > VISA, kupowalem w dwoch liniach bilety: AirPolonia i WizzAir. Bez
    > najmniejszych klopotow. :-)

    Witam.
    To prawda co podajesz. Ale ja mam lecieć air berlin, ta linią. Oni nie radza
    sobie z ekarta, choc podalem im sposob w jaki maja sie zwrocic do mBanku o
    autoryzacje karty. Jestem zalamany , bo ta karte specjalnie do tego celu nabylem.
    pzdr. kz0