  • 1. Data: 2004-09-12 10:10:43
    Temat: ochrona w banku
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    w newsweeku w ocenie brano pod uwage (podkreślano!) obecność ochrony. Mocno
    mnie to zastanowiło. Jakie to ma znaczenie dla klienta / oceny banku ?
    Może ktoś czuje się bezpieczniej, ale to wcale nie uznacza, że bank bez
    ochrony jest bardziej zagrożony czy nie strzeżony. Są po prostu
    nowocześniejsze metody. Przykłąd napadu w KB jakiś czas temu - to ochrona
    była zagrożeniem.

  • 2. Data: 2004-09-12 11:19:08
    Temat: Re: ochrona w banku
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ochrony jest bardziej zagrożony czy nie strzeżony. Są po prostu
    > nowocześniejsze metody. Przykłąd napadu w KB jakiś czas temu - to ochrona

    IMHO obecnosc ochrony oznacza wieksze poczucie bezpieczenstwa - wiesz ze
    jest mniejsze
    prawdopodobienstwo ze na sali znajduja sie "wypatrywacze" rejstrujacy w
    pamieci jaka
    wielka kase wyplacasz po to zeby Cie skroic 5 minut po opuszczeniu banku :|

    --
    Pzdr
    Dawidek

  • 3. Data: 2004-09-12 20:25:44
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > pamieci jaka
    > wielka kase wyplacasz po to zeby Cie skroic 5 minut po opuszczeniu banku
    :|

    IMVHO tak nie jest
    jesli chcesz wplacic czy wyplacic duze pieniadze zawsze mozesz sie udac do
    pokoju specjalnej obslugi, gdzie nikt postronny Cie nie bedzie Cie widzial,
    choc z drugiej strony jak tam wchodzisz, to znaczy, ze...

    zreszta straznik tak naprawde niewiele moze, a patrzac na date urodzenia czy
    zapasione bruszysko, albo przykrotki kark (co tylko oznacza przykrotkie
    nozki i ograniczona sprawnosc fizyczna) moje poczucie bezpieczenstwa wcale
    nie wzrasta w danym banku

    ponadto stranik, jesli w ogole, moze cos poradzic na terenie oddzialu, a
    poza nim... krzycz HELP

    kilka lat temu wchodzil starszy wiekiem konwojent do jednego z bankow w
    Krakowie i tuz przed drzwiami napadli na niego dwaj zamaskowani faceci,
    walizki nie chcial puscic, wiec zlamali mu obie rece, pieniadze porwali i
    znikneli, straznik byl w srodku i co z tego?

    wszystkie banki uciekaja od straznikow w swoich oddzialach, bo to duze
    koszty, a wspominany juz KB tylko potwierdza, ze to wcale nie podnosi
    bezpieczenstwa...

    --
    dropzone