    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w Inteligo?
    Date: Mon, 13 Sep 2004 07:57:57 +0200

    Użytkownik "Radix" <r...@T...pl> napisał w wiadomości
    news:ci2917$jej$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > konto w Allegro. I w związku z tym mam dwa pytania:

    > złotówki za prowadzenie konta, wydanie karty ani pod żadnym innym pozorem?

    > ruchu
    > na

    1. Przy cytowaniu wycinaj podpisy...

    > Ale użytkownk chciał założyć po to aby spłacić długi allegro korzystając
    > promocji.

    No, chcial.
    Ale tez pisal "... cały czas (...) w ciągu 2 lat nie zapłacę ani złotówki"
    2 lata to kawal czasu. Mozna uregulowac dlugi i potem zamrozic konto ze
    stanem 0,00zl.

    > Aha no i trzeba wpłącić powyżej tych 100zł bo średnie miesięczne saldo
    > licza od złożenia wniosku na www

    Nie od zlozenia wniosku tylko od zalozenia konta czyli kilka dni po zlozeniu
    wniosku...;-)
    Najprosciej zadzwonic do nich i dowiedziec sie jaka jest data naliczania
    odsetek.
    Mozna pierwszy miesiac od tej daty przeczekac i wplacic 100zl na poczatku
    nastepnego...
    Albo wplacic odpowiednio wiecej

    --
    Pozdrowienia